Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te koop gevraagd: Opel OPC motor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop gevraagd: Opel OPC motor

Te koop gevraagd voor mijn kitcar:
    Een Opel OPC motor zonder versnellingsbak met motorcode LEH.
    Motor wordt voorzien van DTA, dus kabelboom mag maar hoeft er niet bij. Het blok moet bij voorkeur verder compleet zijn.

Iemand enig idee?

Thanks!

Misschien zoeken via de onderdelenlijn?

http://www.onderdelenlijn.nl/

Succes i.i.g. met de zoektocht.

Comment

http://link.marktplaats.nl/300287454

Zoiets?

Comment

Zoiets, de LET motoren zijn van het oude type en lang niet zo sterk als de LEH. Daarbij hebben ze in de regel een flinke km-stand omdat ze al vrij lang gemaakt worden.
        Onderdelenlijn biedt geen oplossing m.u.v. eeb sloper die zegt eraan te kunnen komen maar wel 1500E vooraf wil hebben.
        En daar.... begin ik niet aan.

Comment

http://www.migweb.co.uk/forums/items...-complete.html

En dan bak etc los verkopen...
          Veritatis simplex oratio est

Comment

Knap! Ik had er nog niets gevonden. Punt is dat ik geen blok wil waar dik aan is verbouwd. Een standaard LEH motor uit een schade auto met max een 40.000- 50.000 km is prima.
            Het weer zal wellicht een handje meehelpen (gnagnagna)

Comment

Ik zou een "gezocht" advertentie op Marktplaats zetten. Wie weet heb je daar meer kans op succes.

Overigens lastig te vinden die bakken. Welke modellen heeft die motor ingezeten? Ik kom alleen een OPC Zafira met schade tegen in Tsjechie (http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b12jvyyfgrwn) en een paar OPC diesels.

Of zit hier misschien een LEH motor in: http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=396607&from=
              Last edited by MartijnL; 21-12-09, 12:30.
              ------------------------------------------------
              We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Hij zit in de Astra en Zafira vanaf 2006. Begin 2009 zijn de motoren weer gewijzigd met zuigers van een "mindere kwaliteit", de astra met schade ken ik en is voorzien van een LET moter, de voorloper.
                Hij is erg moeilijk te verkrijgen. Wellicht dat de sneeuw en gladheid wat kunnen helpen.

Leuk dat je zo meezoekt!

Groet,

Seven

Comment

off-topic @martijnl:
                  zijn die OPC-diesels ooit in productie gegaan? Heb er ca 5 jr geleden een proto van gezien (1.9jtd met 200+pk), maar wist niet dat ze ook op de markt zijn gekomen.
                  Waar te koop?
                  privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Wie heeft het hier over een DIESEL???
                    Zou een mooi project zijn in een kitcar maar dit gaat over een benzinemotor.

Comment

Bij Harald Bevers Auto's in Twello staat een Astra OPC met lichte schade voor 15k euro. Van juni 2006.

Je hoopt waarschijnlijk op iets met meer schade. Misschien als je toch zo handig bent: Deze OPC kopen en een andere astra met echte schade voor een habbekrats (die zijn er zat te vinden)

Motor uit de opc slopen en gebruiken voor je kitcar. In die Astra OPC dan een 1.6 of 2.0 blokje leggen van een auto die verder echt totall loss is...
                      Die verkoop je dan weer voor fatsoenlijk geld (er zijn honderden mensen die graag in een auto rijden die er snel uitziet maar dat niet is)

Comment

Dan moet ik er dus nog 2 bijkopen.. ;-(

Dank voor de tip!

Comment

Ken je deze toko al ? http://www.omc-engines.nl/?m=search&merk=Opel

Reviseren motoren e.d. Ik zag niet 123 dat type dat je zoekt maar misschien dat zij je beter kunnen helpen.

Had ooit eens geinformeerd wat een 20 klepper kost als ik mijn 10 klepper (V5) zou inruilen. Dat werd 1350 euri , maar wel met inruil huidige motor. Incl 12 maanden garantie. Leek me wel een serieus bedrijf. Verder geen ervaring mee.

Comment

Dank je, ik ken hem niet maar ga morgen wel eens bellen.

Thanks,

7

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht
                              off-topic @martijnl:
                              zijn die OPC-diesels ooit in productie gegaan? Heb er ca 5 jr geleden een proto van gezien (1.9jtd met 200+pk), maar wist niet dat ze ook op de markt zijn gekomen.
                              Waar te koop?
                              Bij nader inzien zijn dat diesel met OPC plasticwerk erop. Beetje zoals Audi S-Line gok ik?
                              ------------------------------------------------
                              We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Klopt, dat zijn de OPC pakketten. Helaas hadden ze geen LEH op voorraad.

Greetz,

Seven.

Comment

Working...
                                X