Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht winterbanden + velg golf 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gezocht winterbanden + velg golf 3

Voor een zwager ben ik op zoek naar een set winterbanden (merk maakt niet erg veel uit, moet nog wel min. 4mm spek hebben) met velgen voor z'n golf 3.

Uiteraard ga ik zo marktplaats doorspitten, maar weet niet precies wat voor soort velgen ik nodig heb. Enige dat ik weet is dat hij nu 185/60 R14 banden heeft om velgen (ook 14"dus) met 4 bout-gaten.
    Breedtematen, steek... allemaal onbekend. Weet iemand misschien meer? (zoekt wat makkelijker op MP).

Het gaat maar om 1 klein weekje 'wintersport'. Verder komt hij nooit buiten de benelux en kan met fiets naar werk als er een keer sneeuw ligt.

Huren is dus ook een optie. Maar zag net zo dat je dan ook vlot 100-150 euro verder bent! Terwijl je voor 4 nieuwe (goed merk)banden, in die maat, maar 200-250 euro kwijt bent. Belachelijke huurprijzen dan.

Dus: 2e hands setje is beste optie. Weet iemand wat? Of kan iemand helpen met juiste velgmaat? (en evt andere maat in bv 15" die dan overeen komt. Liever niet breder dan 185 ivm geen stuurbekrachtiging)

185/60R14 of 195/50R15
    Steek 4x100
    ET uit m'n hoofd 38

4x Vredestein Snowtrac zonder velgen maar met 7mm profiel had ik vorig jaar voor 100 euro.

edit:
    klllllik
    Last edited by jensw; 15-12-09, 19:12.

Comment

super, dank je!

liever geen 195, word dan te lomp (geen stuurbekrachtiging)

185/60/14 of 175/65/14 zou mooiste zijn...

of bij 15 " dan denk ik 185/50/15

Comment

Working...
      X