Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Citroen Xsara Coupe 1.8 16v VTS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Citroen Xsara Coupe 1.8 16v VTS

Beste gummers,

Ik ben al jaren een "stille lezer" op het forum, dus begrijp dat het aanbieden van een Citroen Xsara vooral met gelach zal worden begroet..

In verband met een nieuwe baan mag mijn auto echter het veld ruimen. Het gaat om een Xsara Coupe 1.8 16v VTS van december 1998 met 119.000 kilometer op de teller. De auto heeft nog APK tot september 2010.

Een VTS is behoorlijk compleet met o.a.:
    - Geregelde airco
    - Regensensor
    - Sportstoelen met zij-airbags
    - 15" originele VTS velgen
    - ABS

De auto mag weg voor 2.250.
    Attached Files

Hmm, hoop auto voor relatief weinig geld!
    Let's kick some ass and chew bubblegum...
    ----------------------------------------------------------------------------
    '71 Alfa Romeo Giulia Super
    '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
    '00 BMW E39 528iA Touring
    '06 BMW Z4M Roadster
    '96 BMW E36 328i trackracer
    '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Knap ding, goeie prijs.
      Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

En nog niemand die in lachen is uitgebarsten....
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Wacht 's even... dat ding komt uit Frankrijk! FWD! Geen propellor op de kap, twee cilinders te weinig en klinkt vast niet als een Alfa V6! *LOL*!

Comment

nouhou we hebben hier toch eens iemand gehad die met z'n ding Ferrrai's bijhield en minimaal zo hard als een BMW door de bocht ging?
            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ohw en Luuk, nu je toch geen stille meer bent, meteen een mooi moment om je even voor te stellen en mee te gaan posten. Dat meegluren is ook maar niks! :-)
              Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Haha, ik was inderdaad aan het wachten op de Franse auto grappen...

Snel voorstellen: Ik ben Luuk, 28 jaar oud en woon sinds kort in Utrecht. Om meteen maar mezelf buiten spel te zetten, kan ik melden dat ik enkele jaren bij Renault Nederland heb gewerkt naast mijn studie.
                Oftewel een stille liefde is toen wel ontstaan voor Franse auto's. Sowieso erg leuk om in de keuken van een automerk te kijken.

Een Citroen was bij zoektocht naar mijn eerste auto, niet de eerste keuze, maar deze auto was de meeste bangs for bugs die ik 2 jaar kon vinden en die ook nog pastte binnen het budget wat ik toen voor ogen had. Met heel veel plezier in gereden, maar helaas, nu aanzienlijk meer kilometers maken met het vinden van een nieuwe baan.

Oja, ik zag dat ik ook geen contactgegevens had achtergelaten. Dat mag op luukve @ gmail . com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luuk Bekijk bericht
                  ...de meeste bangs for bugs...
                  Freudian slip? :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                    nouhou we hebben hier toch eens iemand gehad die met z'n ding Ferrrai's bijhield en minimaal zo hard als een BMW door de bocht ging?
                    Mwoah, Ferrari's bijhouden... maar met de wegligging van mijn ouwe Xsara Break was inderdaad helemaal niks mis (306-onderstel tenslotte!).

Trouwens ook de degelijkste auto die ik ooit had, al gelooft vast niemand dat. Zo'n VTS is dan ook nog eens lekker pittig, en die coupe oogt nog steeds redelijk modern. Leuk tweedehandsje dus. Erg lage kilometerstand voor zijn leeftijd!! Toen ik mijn Break HDi uit 2000 verkocht in 2005, had-ie al 165K gelopen. Dit ding zit op 10K per jaar!
                    Mini Cooper Clubman
                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik heb zelf de auto 2 jaar geleden gekocht met 73.000 km. Heb er dus zelf wel aardig wat bij weten te zetten :-)
                      Op wat kleine dingen na (stappenmotor en een tijdelijk brandend airbaglampje), was deze auto foutloos.

Een Ferrari inhalen doet ie inderdaad dagelijks, dat ga ik missen! :-)

Comment

"met de wegligging van mijn ouwe Xsara Break was inderdaad helemaal niks mis "

Blijft een raar verhaal, als je ze op de weg ziet zijn het altijd overhellende deinbakken met 185/15 fietswieltjes eronder..

@Luuk: welkom hier!

Comment

Heel simpel. 306-onderstel. En van een Chrysler Neon-koper accepteer ik de opmerking wel dat-ie een goed sturende Xsara "een raar verhaal" vindt. :)
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Waaauuww, gave bekleding zeg:-)

Maar serieus, weinig geld voor veel auto.
                            Welkom hier en succes met de verkoop.
                            2 x ouwe premium meuk
                            BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                            Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Leuke auto, niets mis mee. Zeker net te jong voor Cav?

Groet
                              GJ

Comment

Dank voor de welkomsbegroetingen!

@ John, die bekleding is inderdaad van het Franse design zoals ze dat 11 jaar geleden maakten. Beetje fleurig :-)
                                Op de foto's wordt dit overigens nog wel een beetje versterkt, valt namelijk in het echie wel mee. Stoelen zijn overigens serieus prima.

En dat wegligging dik in orde is, blijkt wel uit de Ferarri-inhaal-verhalen toch?! :-)

De opvolger is trouwens ook Frans: Een Renault Clio III Dynamic 1.5 dci met 105 pk.

Comment

@ John, die bekleding is inderdaad van het Franse design zoals ze dat 11 jaar geleden maakten. Beetje fleurig :-)
                                  Ja dat bedoel ik dus, Mdv had een jaar of tig terug een Saxo met vlgs mij exact dezelfde bekleding.
                                  2 x ouwe premium meuk
                                  BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                  Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                                    Ja dat bedoel ik dus, Mdv had een jaar of tig terug een Saxo met vlgs mij exact dezelfde bekleding.
                                    ..En dat is voor MdV natuurlijk prima, voor een "stoere mannenversie" mag het wel wat minder :-)

Comment

Leuke auto en fijne motor, icm dit wagengewicht prima vooruit te krijgen. Ga je vast vlot kwijtraken met deze km stand.
                                      Oliestoken voor het goede doel

Comment

Welkom Luuk!
                                        En best leuk ding voor dat geld idd!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                        Alfa Giulia 1300 (1966)
                                        Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Afgelopen zondag op marktplaats gezet en gisterochtend is ie verkocht.
                                          Dat was dus inderdaad snel gepiept :-)

Nieuwe (tweedehands uit 2006) staat ook al voor de deur: Clio III Dynamic 1.5 dci met 105 pk.

Comment

Afgelopen zondag op marktplaats gezet en gisterochtend is ie verkocht.
                                            Dat was dus inderdaad snel gepiept :-)

Nieuwe (tweedehands uit 2006) staat ook al voor de deur: Clio III Dynamic 1.5 dci met 105 pk.
                                            Ah, de 105pk: In de Clio ook voorzien van 6-bak toevallig? Wat vind je van die motor?
                                            Oliestoken voor het goede doel

Comment

Ha Gijs,

Inderdaad is dat met de 6-bak. De Clio is geen lichtgewicht, maar met deze motor rijdt het lekker soepel en vlotjes. Ik vind het een erg prettige motor; voldoende power om door te trekken op de snelweg en dankzij de 6-bak lekker stil en rustig op kruissnelheid. De dci's hebben ook een soepel karakter. Ik vind mijn auto nog wel wat "bokkig" in de eerste en tweede versnelling, maar ik heb het idee dat de auto een tijdje stil heeft gestaan.

Comment

Working...
                                              X