Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

16" 164 Q4 Speedlines 5x98

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 16" 164 Q4 Speedlines 5x98

Omdat ik vorige week dus mijn velg kapot heb gereden was ik in dringende need voor een setje wielen met goede banden. Zodoende dus een setje Ronals gekocht omdat ik mijn Q4-wielen niet op tijd klaar zou krijgen. De Q4 Speedlines zouden op termijn dus onder de 75 komen.
    Door de financiele investering van de Ronals mogen de Q4's dus wel weg....:-(
    (
    Ik was begonnen ze op te knappen voor onder mijn 75 maar heb gewoon geen tijd ervoor. Ze mogen daarom weg voor een goed bod, anders gaan ze de opslag in want ze komen altijd wel een ker van pas....;-) Zodoende is de blanke lak er al af en is bij 1 wiel het hart al geschuurd om opnieuw te spuiten.
    Velgen zijn recht en zit alleen een minimale stoeprandschade op 2 wielen. Alle schroefjes zitten er nog op en ook de gepolijste rand is nog goed. Dient alleen op paar plekjes even opgepoets te worden.

Ik vind het zelf ook niet leuk want het zijn echt fantastisch mooie wielen, maar had ik maar niet zo stom moeten zijn om tegen een stoeprandje aan te schuiven...

Maten zijn natuurlijk 16" en 5x98

Last edited by Veloce; 19-01-10, 10:55.
    Giulia 1600 Super '65
    Abarth 595 Competizione '15

Verkoop je er 3 of 4 ;-)
    http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Alle 4 natuurlijk....
      Giulia 1600 Super '65

Comment

Was niet om te katten. Maar er is 1 speedline kapot, dus verkoop je er 4.

Gaat dus om twee verschillende setjes maar dat was niet helemaal duidelijk.

Succes met verkopen.
        http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Nee, mijn 14" Speedline is kapot. Dit setje is perfect recht.

Beetje ongelukkige zinsopbouw van mij in de openingspost. Ik zal 't wel even aanpassen.
          Giulia 1600 Super '65

Comment

veloce, wat vraag je ervoor?
            Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Oh, ik zie je reactie nu pas...ik verwacht dat soort vragen meestal via pb.

Ik heb al mijn andere sets transaxle-wielen verkocht, dus deze velgen mogen in het zuiden blijven.
              Giulia 1600 Super '65

Comment

Working...
              X