Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VERKOCHT! Twingo 04/1996 104K km geel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • VERKOCHT! Twingo 04/1996 104K km geel

    [http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A%2F%2Fstatisch.marktplaats.nl %2Fhtml%2Fstartpagina.htm[/url][/IMG]

    Ofwel den gelen Twingo moest maar eens het veld ruimen, vrienden.
    Staat gewoon te niksen, en zo spannend rijden is het ook weer niet als je dagelijks in een 107 rijdt...

  • #2
    Josh, nie link niet doen nie.
    Oliestoken voor het goede doel

    Comment


    • #3
      nee, ik zie het. Merci. Ging blijkbaar iets mis, toen ik het emailadres wijzigde..Staat er nu weer op. April 1996, 104.000 km, geel, zwarte velgen, dik dempertje, geen goodies CDV, ERV, ABS, etc
      Last edited by Joshua; 28-06-08, 23:01.

      Comment


      • #4
        En verkocht!

        Laatste maanden geen moeite voor gedaan, maar werd dus zaterdagavond gebeld. Overbuurjongen van mijn oppas moest snel een autootje, want baan in Leerdam, onregelmatige tijden. Specs en kleur doorgegeven, leuk, zondag op de koffee, jongeman met vader kwartiertje rijden, verkocht, centjes (1500) al binnen en net ligt de vrijwaring op de mat.

        Vorige week naar een 1994-er 325 gaan kijken in Wageningen, staat vast nu nog op de site maar hij was al verkocht. Reageert ook niet op een mailtje via Autotrader, fijn bedrijf, pff.

        Zonder inruil shopt wel een stukje makkelijker bij een specialist, vooralsnog speuren we wat af.

        Comment


        • #5
          Oke dan. 944 is ook nog een optie?

          Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)



          Comment


          • #6
            Ja hoor, zeer zeker. Die rode turbo (1986, 243K, 8K) in Ochten zag er best mooi uit. Een zilveren turbo (1986,265K,8K) met airco was helaas net verkocht. Zonder turbo is er wel meer keus. Heb geen haast.

            Harry, wijzig draadjesnaam svp in verkocht
            Last edited by Joshua; 12-03-09, 22:19.

            Comment


            • #7
              De zoektocht deel 5

              Gisteren vroeg naar Hebgelo gereden. Eerst om 9.00 bij Nijboer, universeel handelaar, waar een mooie donkerblauwe Z3 2.8 stond. 144K, hardtop, airco, nav-radio, 1997, zwart leer, wel veel poetskrassen in de lak waar Harold wel een dagje op zou staan boenen. Stond helemaal binnen, maar man bood aan dat ik wel even kon rijden. Om 11.00 afgesproken.

              Toen naar de andere kant van Hengelo naar Frawi, Porsche transaxle specialist. Heeft een vijftal 928 en 3 stuks 944 Turbo. 1 Beige en twee rode, 1 vd rode 944T is van 1985, recentelijk door hem ingekocht van een verzamelaar. Samen een halfuur gereden aan de noordoost kant van Hengelo incl. stukje snelweg. Kwam goed overeen met wat ik voor beeld had van die auto. Toen de olie wat warmer was, en hij zei dat de auto ook een vijf had, even wat doorgetrokken. Beste lange gaspedaalslag, maar wow, daar krulde een glimlach mijn mondhoeken. Ook een mooie overzichtelijke afrit kon wel bijna 2x zo hard. Heel neutraal, was echt een lekker sturende auto.

              Terug op honk nog even met Frans nagepraat onder koffie. Bedrijf destijds met schoonvader Willem (hence FRAWI) opgericht, type/instelling van je hobby je werk kunnen maken. Gun ik iedereen. Liet mij een oude folder en prijslijst zien. Dat model kostte in 1985 dus 131.000 florijnen. Man weet er een hoop van.

              Toen terug naar Nijboer voor de Z3. Platen erop, en ga maar rijden, als je daar naar rechts gaat kom je een aantal leuke bochtige weggetjes tegen. Helaas bewoog de benzinemeternaald al niet meer, dus maar 10 minuten gedurfd, maar wat een power en wat is die power snel en direkt opvraagbaar.
              En die brede achterschermen in je buitenspiegels, machtig gezicht.

              Terugkijkend een vergelijk.
              Z3 + : 12 jonger, kan open, full-options, looks, hardtop, 6cil-geluid
              Z3 - : 2zitter, je ziet ze veel meer, altijd MRB, hogere verzekering, linnen kap vandaalgevoelig, afschrijving.

              944 + : bijna-klassieker, geschikter voor evt. circuit, beperkt nodig maar toch 4zitter, wegligging, power, techniek, bouwkwaliteit, verzinkte carr., bijna MRB vrij en dan ook blijvend, klassieker-verzekering is goedkoop
              944 - : onderdelen duurder, geen airco (maar a/c uit die tijd moet toch helemaal omgebouwd worden, ivm navullen freon-spul..).

              Tja, kreeg net de melding dat NIBC wederom zijn rente verlaagt, nu van 4,8 naar 4,5, dus moet er maar eens wat gebeuren.

              Momenteel neig ik naar de 944.

              Komende week knoopje doormidden.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎