Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stuur Golf II gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Stuur Golf II gezocht

Dat moet niet moeilijk zijn, toch? Een collega (van 71 jaar) heeft een Golf II GTi, en daarvan is het stuur gejat, dus ik ben vandaag naar de sloop geweest, maar kwam daar niks tegen, op 1 beschimmeld stuur na. Hoeft dus geen GTi stuur te zijn, maar gewoon een Golf II stuur.
    ''Thank God for the internet experts''

Marktplaats?

http://link.marktplaats.nl/311279993

Maaruh...stuur geklaut? wtf.

Gr Jeroen
    Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Yup, had ik gezien, maar het is allemaal net niet in de buurt. En ja, stuur en pookhoes gejat, triest.

Comment

Wie jat dat nou? Golf II is trouwens wel de makkelijkst open te breken auto die er is volgens mij. Met de sleutel naar binnen schijnt meer tijd in beslag te nemen dan hem open te breken.

Comment

Ik heb met onderdelen (o.a. ventilatormotor) voor mijn Polo succes gehad bij www.onderdelenzoeker.nl
          2019 Volvo V60 T6

Comment

Dat ga ik proberen, dank je voor de tip.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
              Wie jat dat nou? Golf II is trouwens wel de makkelijkst open te breken auto die er is volgens mij. Met de sleutel naar binnen schijnt meer tijd in beslag te nemen dan hem open te breken.
              Onderschat een Alfa 75 niet, zou ik zeggen... Zaterdag ook ondervonden dat je met een Alfa 75 sleutel een 164 kan openen, trouwens...
              Auto's: veel...

Comment

75's gaan ook open met een 33 sleutel. Het is allemaal uitwisselbaar :-).

Comment

En 33's gaan nog open met een theelepel of zo'n ding waar je je radio mee erin zet :p

Probeer het anders is op www.vwforum.nl of www.volksforum.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red205 Bekijk bericht
                    Onderschat een Alfa 75 niet, zou ik zeggen... Zaterdag ook ondervonden dat je met een Alfa 75 sleutel een 164 kan openen, trouwens...
                    Ik dacht ooit gezien te hebben dat je een Seat Leon met een tennisbal kan openen :-)
                    2019 Volvo V60 T6

Comment

Als je een ram geeft op het kofferdeksel (op het embleem) van een pre facelift 156 SW gaat ie ook probleemloos open :-)

Comment

Working...
                      X