Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alfa romeo 155 V6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• alfa romeo 155 V6

Mijn voormalige 155 V6 staat te koop ivm aankoop 156 V6. Mocht iemand geinteresseerd zijn, dan kan ik je in contact brengen met de eigenaar.

Helaas heb ik geen garage :-(

Heeft inmiddels 208000 km op de teller, nog steeds origineel en met het niet te versmaden originele alfa leder voor de 155 (elektrisch verstelbaar).
    Bmw f11 525d e46 330 cabrio

inmiddels vernomen dat ie nog te koop staat (hij heeft geen haast). vraagt er 1500 euro voor.

das geen geld. ding is goed (kan het weten) en hij heeft leer (zie je niet vaak)

Comment

Wat is het kenteken ook al weer? Geloof dat ik hem vorige week zag op de A4 namelijk. Was in elk geval een zwarte 155 V6...
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik meen dat 6bakkie een antraciete 155 had.
        1500 euro is niks natuurlijk.

Comment

Jasper is een beetje kleurendoof. ( en antraciet lijkt al gauw zwart he)

Zie ook het radioinbouwdraadje.....
          Veritatis simplex oratio est

Comment

Nou ja, whatever, zo'n donkere. Weetikveel.

En Peter, je mag ook best komen helpen hoor, in plaats van me af te katten. Alleen, als ik er met MIJN klauwen al niet bij kan.... :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Waarom dacht je dat ik dat niet in de aanbieding had ???

( denkt nog steeds terug aan het inbouwen in de Golf Cabrio, was bijna een dubbel-DIN geworden :-) )

Maar eh, zijn we niet aan het werk ???
              Veritatis simplex oratio est

Comment

een 155 V6 zoals ie moet zijn. geheel originale. met elektrisch verstelbaar leer. 210 gelopen.

helaas heb ik geen plek. voor 1500 euro zou ik em zo kopen.

Comment

Working...
                X