Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2x Originele Alfa Romeo Zippo aanstekers (nieuw!)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 2x Originele Alfa Romeo Zippo aanstekers (nieuw!)

Aangezien ik mijn zolder aan het opruimen ben en steeds meer spulletjes tegen kom die ik zelf niet meer gebruik vond ik 2 echte Zippo aanstekers van geborstelt RVS met Alfa Romeo gravering.

Zippo's zijn dus in feite nieuw en nog nooit gebruikt.

Ik vraag er 20 euro per stuk voor. (nieuw kosten ze ook rond de 20 euro maar dan heb je nog geen gravering erin staan)

Altijd leuk voor de rokende alfist toch? :)

Gaat snel, 1 verkocht! Nog 1tje over..

Comment

Welke heb je verkocht? De linkse of de rechtse? De rechtse heb ik wel interesse in!
      The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Helaas Plane haha dit gaat wel héél snel! De ander is ook al verkocht! :D

(gaat weer zoeken op zolder haha)

Comment

Peter,

Komt de fundering zolangzamerhand niet omhoog, nu je het huis zo aan het leeghalen bent?

Comment

Grmbl...Je weet toch wel dat ik je enige vriend (nog) ben op dit forum he? En dan boor je mij (Alfist EN roker) dit door mijn neus!! Nee...'t is al goed...ik zal je nog eens verdedigen... ;-)

PS, een derde en nog mooiere Zippo kan mijn zielepijn wel wat verzachten denk ik...misschien dat ik dan zelfs wat over kan hebben voor die zeurpiet van een John. :-P
            The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

@ Ton, nou bijna wel, het ruimt iig wel op en dat was hard nodig haha ;) Heb over de afgelopen jaren zoveel dingen verzamelt waar ik niet eens meer van wist dat ik het uberhaupt had.. en weggooien is zonde he als je er iemand anders blij mee kunt maken :)

@ Plane, haha sorry kerel! Danku danku hoor! :) Als ik er nog 1 ergens heb liggen of andere Alfa spulletjes bent u de eerste die het hoort :)

Comment

Plane, ik heb er nog 1! PM haha

Comment

Mooi, dan kan ik dus binnenkort de forse donaties van Plane en Peter tegemoet zien, alvast dank mannen :-)
                  2 x ouwe premium meuk
                  BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                  Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Working...
                  X