Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamiya TA03-F 4WD 1:10 met Impreza WRC body (zgan!)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tamiya TA03-F 4WD 1:10 met Impreza WRC body (zgan!)

Tamiya TA03-F 4WD 1:10 met Impreza WRC body (zgan!)

Te koop aangeboden, aangezien ik er niks meer mee doe.

Een complete Tamiya TA03F 4WD bestuurbare auto. Schaal 1:10 met nette Subaru Impreza body (McRae)

Inclusief zender, oplader en boekjes en extra motor. Zit nu een RS540 motor in voor net wat extra power.
    Auto word 4wd aangedreven dmv een snaar.

Ik heb er in al die tijd denk ik maar 3 a 4x mee gereden, vond het opbouwen leuker als rijden :)

Vraagprijs 150 euro
    Bieden staat vrij.
    Kan eventueel opgestuurt worden!

Ook ideaal om RC driften mee te leren!

Hi,

Hoe oud is ie?

Want mijn 18 jarige auto heeft de eerste klap niet meer overleefd. Plastic verpulverde bijna....

Comment

Ongeveer 4 a 5 jaar oud :) Maar heb er in al die jaren maar een aantal keer mee gereden, vond hem mooier in de vitrine en bouwen vond ik mooier dan het rijden :)

Comment

Op elektriek?

Nah, op benzine/methanol zie ik nog wel es gebeuren.
        * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Is idd electrisch :)

Comment

Een puntje van aandacht kan de accu zijn ; die is jaren niet gebruikt, moet de eventuele koper wel op letten. In de praktijk heeft die dan nog maar amper een paar minuten volle capaciteit en daarna is 't snel afgelopen.

Verder wel een leuk ding en Tamiya is een van de betere merken op dat gebied. Ook de 4wd is erg leuk.

Comment

verkocht

Comment

Working...
              X