Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: gasklephuis golf III 1.8 66kw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: gasklephuis golf III 1.8 66kw

Golf van mijn broertje is kapot, diagnose van garage is dat het gasklephuis de geest heeft gegeven, zaten meerdere storingen in. Gaat minimaal 600,= kosten. Iemand hier een gebruikte voor een zacht prijsje liggen? Betreft een golf III 1.8 66kw van 1992.

Willem

Ha, die Saaber;

Ik kan je alleen maar aanraden een rondje langs de betere sloperijen te bellen. Behalve in de Golf is diezelfde mtor in een horde aan ander VAG-modellen geleverd (voor, tijdens en na '92) dus er zullen gerust wel bruikbare gasklephuizen voh wnhg te vinden zijn, toch?
    Scherven brengen gelul.

Comment

Ik heb met onderdelen (o.a. ventilatormotor) voor mijn Polo succes gehad bij www.onderdelenzoeker.nl
      2019 Volvo V60 T6

Comment

Oproep op onderdelenzoeker geplaatst. Wat Hans terecht opmerkt is dat de betreffende motor in zoveel auto's geleverd is dat er heus wel iets te vinen moet zijn!

Willem

Comment

Dat ding hebben we bij de Golf III van Freundin ook ooit vervangen. Ik herinner me dat het gasklephuis en injectieunit ook bij heel veel andere VW's (Polo, Passat), Seats en Skoda's van die bouwjaren zijn toegepast.

Het gasklephuis van de 1.8 66 kW is geloof ik zelfs identiek aan dat in de 1.8 van 55 kW. Alleen de injectieunit is bij die motoren anders. Die unit is boven op het gasklephuis geschroefd.

Je hebt dus een gasklephuis nodig voor motorcode ABS of ADZ (beide 66 kW) of AAM (55 kW).

Wat is er trouwens precies stuk? Zoals gezegd bestaat het onderdeel uit twee helften: de centrale injectie en het gasklephuis.
          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ze hadden het echt over het gasklephuis dus ik ga ervan uit dat deel.

Willem

Comment

Gewoon in Ede bij de www.dewitteboerderij.nl
              http://www.onderdelenlijn.nl/voorraa...uis&opdracht=0

Comment

Working...
              X