Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft een Gummert toevallig een RC boot op zolder liggen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Heeft een Gummert toevallig een RC boot op zolder liggen?

Ik ben bezig om voor mijn zoontje een boot te bouwen maar het gaat niet zo snel en menneke is wat ongeduldig na het debakel met de RC auto van 18 jaar oud (plastic was niet meer zo stootvast).

Heeft iemand nog een leuke boot op zolder liggen die voor een bedragje weg mag? Zender heb ik (dank JanQ4) en ook servo's en accu's.

Liefst geen high performance raceboot.

ik heb nog wel zo'n kant en klaar ding liggen. Geen bouwproject en ook niet heel spectaculair, maar wel makkelijk. Ik denk dat je zoontje het ook vrij snel zat is trouwens. :)

Die van mij mag je zo hebben.
    Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
      Ik ben bezig om voor mijn zoontje een boot te bouwen maar het gaat niet zo snel en menneke is wat ongeduldig na het debakel met de RC auto van 18 jaar oud (plastic was niet meer zo stootvast).

Heeft iemand nog een leuke boot op zolder liggen die voor een bedragje weg mag? Zender heb ik (dank JanQ4) en ook servo's en accu's.

Liefst geen high performance raceboot.
      Ik weet nog wel een adresje met standaard badkuipen ;-)
      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
        ik heb nog wel zo'n kant en klaar ding liggen. Geen bouwproject en ook niet heel spectaculair, maar wel makkelijk. Ik denk dat je zoontje het ook vrij snel zat is trouwens. :)

Die van mij mag je zo hebben.
        Oh.....leuk!

Vrijdag avond overdracht op de sportschool?

Comment

Working...
        X