Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aygo (rood, 3 jaar oud)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Aygo (rood, 3 jaar oud)

Te Koop:

Toyota Aygo. Tja, wat ervan te zeggen, volgens mij is het model al redelijk uitgebreid behandeld op Gummen ;). Ik verkoop de Aygo voor mijn moeder, zij heeft een nieuwe gekocht. Het is het basismodel Aygo uit November 2006. De auto heeft 39.000 km gelopen, altijd netjes zijn beurten gehad, net een nieuwe waterpomp + nieuwe voorbanden en verder geen gebreken/schade.

Het is een 1 liter 3 pitter (en daarmee best pittig). Ding is in de praktijk ook mega zuinig. Ik heb hem 1x mee mogen nemen naar Noorwegen en 1x naar SloveniŽ en dat was zelfs met mijn 2 meter gewoon comfortabel te doen (en uitermate goedkoop, daarom ook gekozen om die auto mee te nemen ipv de Ford Focus Station die ik ook had kunnen lenen). Geen metallic lak/airco of andere fancy stuff.

De auto is te bekijken in Utrecht of de omgeving Tiel.

Vraagprijs: 6300,-

Niet te geloven trouwens, die dingen schrijven ook echt voor geen meter af he....
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

1 van de redenen waarom ze gewoon een nieuwe koopt.

Maar die lage afschrijving blijft wel voor deze autootjes, dus het is echt heel goedkoop rijden en niet alleen vanwege de belasting en het verbruik.

Comment

Yep begrijpelijk, maar wat ik dan niet begrijp....waarom koopt iemand dadelijk voor weet ik veel .... 6500 een 3 jaar oude Aygo, terwijl die, voor laten we zeggen 2K meer, een nieuwe kan ophalen?
        2 x ouwe premium meuk
        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Omdat je dan in die 3 jaar die 2000,- afschrijving hebt, als je nu een 3 jaar oude Aygo koopt is ie over 3 jaar minder dan die 2000,- in waarde gedaald, dus rij je goedkoper, maar met iets meer risico op mankementen.

Maar kleine Toyota's zijn sowieso nenorm waardevast. Mijn moeder ging in eerste instantie voor een Yaris, maar die waren (zijn) tweedehands zo enorm duur... een proefrit in de Aygo (+ wat verder onderzoek) haalde haar meteen over. Starletjes zijn ook al zo lang heel duur gebleven.

Comment

Een nieuwe waterpomp bij 39.000km??!!

Comment

Ja. Dat gebeurde toen ik er in reed. Toyota heeft er verder niets over gezegd, maar aan het geluid te horen was het lager overleden. Is onder garantie verholpen. Tja, kan gebeuren.

Comment

Working...
              X