Iemand?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wandkast te koop.....
Collapse
X
-
Helaas geen USB en HD maar wel;
Belgische Designer Kast.
Wat niet zichtbaar is, is een tussengedeelte voor het AV gebeuren. Wel zie je het video meubel. Daarachter staat een tussenstuk met nog een dikke plank voor een vette versterker....
In en om Amsterdam wordt ie gratis bezorgd door de verhuizers.
Reële prijs in overleg.
Comment
-
Niet om lullig te doen, maar calculeer aub in, dat je praktisch niets er voor zult krijgen.
Ik had vier jaar terug nog een (in mijn ogen prachtige) schuifdeurkast van Die Collection. 2x2m, heel practisch ding, veel opbergruimte, deel voor flessen, veel voor boeken/orders, etc. 5 cm brede delen, oerdegelijke kwaliteit. Kostte destijds ook een vermogen.
Pastte niet in nieuwe huis. Voor 500 euro op marktplaats, drie weken later voor 250, kwam helemaal niemand op. Heb dat loodzware ding zelf in de container mogen mieteren.
Comment
-
Hmm, binnenkort heb ik een zeer uitgebreid Interstar zwevend wandmeubel te koop. 3.20 breed, beuken/d.rood. TV kast, ladenkast, div kastjes, vitrine, planken enz. enz.
Zal dus denk ik ook geen stuiver opleveren!!!2 x ouwe premium meuk
BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive
Comment
-
:-)
Zoiets
Maar dan anders.
Beuken ombouw, donkerrode deuren en dan natuurlijk groter, breder en strakker:-)
Is die leuk of niet:-)
Originele foto's gaan nog volgen2 x ouwe premium meuk
BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive
Comment
-
Ach little one
Niets of niemand zegt dat het echt moet
En toch, of juist daarom,wil je het beleven....
Enne: Nu zal blijken of m'n jarenlange knutselervaring ervaring met de bouwpakketten van die club van Geel en Blauw enige toegevoegde waarde heeft.
Kiekjes?? Zal kijken ;)Hyundai Kauai EV 64 kWh - my 20 - 34K + 12K km
Comment
-
wel heren,
de club van geel & blauw blijkt een goede leerschool, want:
De kast staat ...
nu nog ff inruimen ...
en morgen ff bij kleintje langs voor de afronding.
De kiekjes ?
Wel geschoten alleen m'n cardreader is momenteel een beetje eigenwijs.
Wanneer ze weer tot rede gebracht is kunnen jullie genieten :)Hyundai Kauai EV 64 kWh - my 20 - 34K + 12K km
Comment
Comment