Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yamaha DT250MX uit 1981

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Yamaha DT250MX uit 1981

http://link.marktplaats.nl/338941174

Ik rijd er wat te weinig mee, en eigenlijk heb ik ook wel zin in iets anders.

Ha, die Nas;

* kuch *

"Ik heb deze auto begin 2009 geïmporteerd"
    Scherven brengen gelul.

Comment

LOL!

Wel fijn van die Gummerts die zo goed lezen.....

En als ik dan ook wat mag toevoegen....

"U" mag tegenwoordig met kleine letter omdat "U" alleen nog voor God en aanverwanten wordt gebruikt.

Dacht ik (altijd bescheiden blijven....)

Comment

Hansv,

Thanks voor de tip. Ik ga dit vanavond aanpassen.

Comment

Ha, dat Kleintje;

Die 'U' heeft Nas bewust gedaan; je weet maar nooit wie er interesse heeft.
          Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hansv Bekijk bericht
            ha, dat kleintje;

die 'u' heeft nas bewust gedaan; je weet maar nooit wie er interesse heeft.
            hahahahahahahhaahah

Comment

Lache man; ik heb jaren geleden (zegge: twintig jaar geleden) de Suzuki TS250ER gehad - zegmaar zo goed als 't zelfde ding.

Ik heb verder geen interesse (heb een Duc M750ie), maar toch even een vraagje: is dik 2k voor zo'n motor niet gruwelijk veel geld, ondanks de kosten die jij er aan gehad heb? of zijn deze 2-tacten inmiddels echte collectorsitems?
              Ik heb de mijne indertijd voor hooguit 1000-1500 GULDEN gekocht en voor iets minder een jaartje later weer verkocht, kan ik me herinneren.

Succes met de verkoop!
              “You’re gonna need a bigger boat”

Comment

wat toen de handelsprijzen in guldens waren is het nu in euro's...
                Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                  Ha, dat Kleintje;

Die 'U' heeft Nas bewust gedaan; je weet maar nooit wie er interesse heeft.
                  loool
                  "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                  "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                  "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                  "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Zambezi,

Het is inderdaad nogal wat geld voor een bijna 30 jaar oude luchtgekoelde 2-takter.

Vooropgesteld : ik heb meer -veel- geld in dit ding zitten als wat nu de vraagprijs is.

Maar door het zeer beperkte aantal exemplaren in nette staat, gecombineerd met de onderdelenprijzen om zoiets een beetje terug in nette staat te brengen betekent dat nette exemplaren echt duurder zijn geworden.

Oude 2 takten zijn sowieso duurder aan het worden. Alles van een nette FS1 tot TZR250/NSR250s stijgen al een tijdje gestaag in waarde.

Comment

Heb deze fiets ook nog staan.

Kopie-tje van de tekst:

Te koop : Yamaha DT 250 MX uit 1981 met 12.000 mijl op de teller.
                      Verkeerd in zeer goede staat.

In November 2009 is door Resa Racing (Yamaha MX dealer in Hengelo) een complete motorrevisie uitgevoerd.
                      Revisie:
                      - Cylinder uitgeboord (hierna kan er nog 1 overbore uitgevoerd worden)
                      - Nieuwe gesmede Wiseco zuiger
                      - Carter voorzien van nieuwe schotten
                      - Alle pakkingen , ringen & rubbers in het blok en uitlaat vervangen

Sinds de revisie is er ongeveer 250km mee gereden.

De motor is grotendeels standaard. Grootste verandering is het eerste gedeelte van de uitlaat, die is vervangen voor een model dat wat meer koppel geeft.

Er zijn ook nog wat onderdelen bij de motor beschikbaar:
                      - 1 extra velg met band.
                      - 1 extra band.
                      - Een extra cylinder.
                      - Een extra maximale overbore zuiger origineel van Yamaha (nieuw in doos)
                      - Een Haynes werkplaatshandboek.
                      Deze onderdelen krijgt U erbij als de motor verkocht wordt voor de vraagprijs.

Minpunten:
                      Omdat de motor nu ruim 10 maanden heeft stilgestaan, moet de carberateur opnieuw afgesteld worden. De motor loopt wel, maar niet perfect.

1500 euro. Onderhandelen mag.
                      Attached Files

Comment

Working...
                      X