Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis! 2 x (versleten!) Bridgestone Potenza RE050A 205/50 R17 89V runflat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gratis! 2 x (versleten!) Bridgestone Potenza RE050A 205/50 R17 89V runflat

Gratis af te halen 2 maal Bridgestone Potenza RE050A 205/50 R17 89V runflat.

De banden zijn aan de buitenranden afgesleten met 0mm profiel over. In het midden is ruim voldoende profiel aanwezig.

Afhalen na maandagavond. Indien er geen geinteresseerden zijn voor die tijd, worden ze maandagavond bij de bandenboer achtergelaten.

Afhalen 's avonds in Tilburg of tijdens kantoortijden (de komende week) in Wageningen.

* vraagt zich af waar dan dat 'rijdt ook plat' op slaat *
    Geen interesse trouwens ;-)
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Hee poetsers, er staat GRATIS! bij he!

En via de gummen.org taxi centrale zijn ze vast ook voor weinug bij je in de buurt te krijgen.

Comment

Is je auto inmiddels wel goed uitgelijnd? :)
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
          Is je auto inmiddels wel goed uitgelijnd? :)
          Jep, gebeurt voordat de wintermeuk er onder kwam ;)

Maar zoals je elders ook kon lezen, hebben de andere einser-rijders 'er ook last van'. Die poetsen vast ook gezellig de bocht door :)

Comment

Hmm, kan onder de M3 als veel te smal driftbandje, en Wageningen is dichtbij. Alleen die kantoortijden.
            ''Thank God for the internet experts''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
              Hmm, kan onder de M3 als veel te smal driftbandje, en Wageningen is dichtbij. Alleen die kantoortijden.
              Anders regelen we wel iets met de gummen-taxi service. Of ik neem ze 8 juni mee naar Zandvoort (tenzij je graag al eerder wilt hebben).

Maar roep even ja/nee. Anders mag de bandenboer ze houden eind van vandaag.

Comment

Ze zijn voor de bandenboer, bij nader inzien Gratis is nooit weg, maar op een droog Zandvoort (daar zouden ze voor zijn) heb ik ze zo op het canvas, juist met die zijkanten.
                ''Thank God for the internet experts''

Comment

Geen probleem, maak ik de bandenboer er blij mee ;)

Comment

Toevallig stond ik me afgelopen week te verbazen bij een 1 serie met compleet weggevreten zijkanten aan de buitenzijde...

Comment

De bandenboer is er blij mee (of niet) en ik rij weer met een brede glimlach op m'n zomersloffen.

Topic mag dicht. Hoeft niet 8)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
                        Jep, gebeurt voordat de wintermeuk er onder kwam ;)

Maar zoals je elders ook kon lezen, hebben de andere einser-rijders 'er ook last van'. Die poetsen vast ook gezellig de bocht door :)
                        bestaan er al aftermarket camberplaten voor de 1-serie?
                        Lijkt nodig te zijn. -3 graden erop en hoeken maar.

Comment

Working...
                        X