Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: Extreem mooie E28 528i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: Extreem mooie E28 528i

BMW E28 528i

Brons Metallic
    Donkerbruin leren comfortseats
    Bouwjaar 1986, belastingvrij
    5 versnellingen handgeschakeld
    Orginele opties zoals Airco en 4 electrische ramen en hoofdsteunen achter
    Franse import
    Roestvrij (zo roestvrij dat het echt eng is.....)
    Schadevrij
    KM stand +/- 160.000
    APK tot 2011

Vraagprijs € 5.650,-

(Ps: Kan iemand andere draadje verwijderen daar het een 528 is en geen 525.....)
    Last edited by Kleintje; 08-05-10, 00:26.

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
    (Ps: Kan iemand andere draadje verwijderen daar het een 528 is en geen 525.....)
    Wat bedoel je precies Kleintje?
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ah, die auto ken ik. Inderdaad erg fraai.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
        Wat bedoel je precies Kleintje?
        Ik had eerder gezegd in een header dat het een 525 is.... En ik kan geen draadjes weghalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NAS Bekijk bericht
          Ah, die auto ken ik. Inderdaad erg fraai.
          Je bent al zooooo lang op zoek.

Doe anders eens een fraai bod voor deze fraaie auto. Dat zou fraaaaaaai zijn (heheheheheehe).......

Comment

Lijkt een prachtauto Kleintje.
            Komt een paar maanden te vroeg voor mij, als die in oktober er nog zou staan kom ik zeker kijken.
            "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
            BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Ga je spijt van krijgen. Het is echt alsof ie gister is gemaakt. Heb nu toch best veel E28's gehad en deze heeft echt een body die strak en zonder enig spatje roest is. Ook bijvoorbeeld de binnenkant van de motorkap waar de standaard gaten zitten zijn zonder enig spoortje van roest. Eng gewoon.

Comment

Hoe komt het dat de auto al een iets ouder kenteken heeft? Heeft de huidige eigenaar er een paar maanden mee gereden, of staat de auto al een tijd te wachten op jouw foto's ;-?

Datum eerste toelating 21-11-1986
                Datum aanvang laatste tenaamstelling 16-11-2009
                Datum eerste afgifte Nederland 16-11-2009

Wat mij interessant zou lijken: hoe is de zitting van de bestuurdersstoel? Is altijd 1 van de eerste dingen waar ik naar kijk.

Overigens ben je nog één ding vergeten denk ik: ****Géén inruil****

TRX... dat lijkt me toch weer een nadeel.
                Leuke auto trouwens. 528i is toch net even wat interessanter dan een 525.

Overigens: roestvrij... ik heb de twee 520's bekeken die bij Delest te koop staan, en die zijn ook volledig roestvrij. Ze staan er echter al heel lang, logisch gezien de vraagprijzen.
                Last edited by NoTVR; 08-05-10, 07:53.
                Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                  Ga je spijt van krijgen. Het is echt alsof ie gister is gemaakt. Heb nu toch best veel E28's gehad en deze heeft echt een body die strak en zonder enig spatje roest is. Ook bijvoorbeeld de binnenkant van de motorkap waar de standaard gaten zitten zijn zonder enig spoortje van roest. Eng gewoon.
                  Dat is misschien zo, maar mijn beslissing hangt af van een aantal factoren, waarvan de uitkomsten nog onzeker zijn.
                  Het is niet anders.
                  "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                  BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Eindelijk een goede reden om mijn e30 de garage uit te trappen en de Saab er als winterauto in te stallen en dan lekker in de zomermaanden met deze e28 te rijden. Inruil van een race e30 bespreekbaar?

Comment

fraai exemplaar.
                      Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                        Dat is misschien zo, maar mijn beslissing hangt af van een aantal factoren, waarvan de uitkomsten nog onzeker zijn.
                        Het is niet anders.
                        Joh....ik plaag je toch maar een beetje :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                          Hoe komt het dat de auto al een iets ouder kenteken heeft? Heeft de huidige eigenaar er een paar maanden mee gereden, of staat de auto al een tijd te wachten op jouw foto's ;-?

Datum eerste toelating 21-11-1986
                          Datum aanvang laatste tenaamstelling 16-11-2009
                          Datum eerste afgifte Nederland 16-11-2009

Wat mij interessant zou lijken: hoe is de zitting van de bestuurdersstoel? Is altijd 1 van de eerste dingen waar ik naar kijk.

Overigens ben je nog één ding vergeten denk ik: ****Géén inruil****

TRX... dat lijkt me toch weer een nadeel.
                          Leuke auto trouwens. 528i is toch net even wat interessanter dan een 525.

Overigens: roestvrij... ik heb de twee 520's bekeken die bij Delest te koop staan, en die zijn ook volledig roestvrij. Ze staan er echter al heel lang, logisch gezien de vraagprijzen.
                          Auto was tijdje geleden al verkocht en aanbetaling ontvangen. Koper's vrouw was er niet mee eens dus koper mocht hem niet kopen. Heeft paar weken gekost. Daarna was het wachten op mijn aktie.

Maar stoelen zitten lekker. Beter nog; Kom een keertje langs voor proefz/rit. Staat dan ook een 732 voor je klaar met handbak. Ook heerlijk rijden.

Zit net even te kijken bij Delest. Tja, is natuurlijk een echt bedrijf met echte prijzen. Wel mooi maar veel duurder dan deze.
                          Last edited by Kleintje; 08-05-10, 12:25.

Comment

@Kleintje

Weer een topic over een 'extreem mooie' BMW....kan je niet gewoon alles in een topic kwijt?
                            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Zou een idee zijn.

Comment

Net even deze auto bekeken. Geen dakje, dus met mijn schuifdaktik is het niet te verenigen. Maar voor de rest is het echt een prachtig exemplaar.

Comment

Maar wel met airco. Schuifdaken is vragen om roest en ellende. Zelfs bij hypermoderne auto's kan het op den duur fout gaan....

Maar hij is leuk he?

Comment

Absoluut. Prachtige wagen.

Comment

Hangt de uitlaat al weer vast? En waarom staat er een bmw met hetzelfde kenteken naast?

in ieder geval het gedeelte wat ik kan zien ;-)
                                      http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Q4Jan Bekijk bericht
                                        Hangt de uitlaat al weer vast? En waarom staat er een bmw met hetzelfde kenteken naast?

in ieder geval het gedeelte wat ik kan zien ;-)
                                        Ik zat ook al te kijken naar de uitlaat maar dat is deels de onderplaat van de auto én hij moet i.d.d. nog even worden vastgezet.

Auto's zijn op zelfde datum op kenteken gezet (gok ik).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                          Eindelijk een goede reden om mijn e30 de garage uit te trappen en de Saab er als winterauto in te stallen en dan lekker in de zomermaanden met deze e28 te rijden. Inruil van een race e30 bespreekbaar?
                                          Veel is bespreekbaar. Kom anders keertje kijken (en neem de E30 mee).
                                          Last edited by Kleintje; 10-05-10, 16:08.

Comment

Op verzoek in de "herhaling";

Auto heeft bijzonder verwarmingsysteem en airco kan op verzoek worden ingebouwd.

Voor alle schuifdakliefhebbers..... Ook die kunnen we er in zetten....(geheel op eigen risico en met garantie tot aan de eerste zaagsnede van de circelzaag.....) :-)

Comment

Vanochtend Kleintje en de eigenaar van bovenstaande 528 de hand geschud, samen met een andere gummer, bij wat eigenlijk een soort van BMW Schatkamer is. Overal e23s, e28s en e34s, in verschillende staten, allemaal met hun eigen verhaal. Erg leuk!

Vervolgens de auto bekeken, bewonderd en bereden. Conclusie: er zijn optisch een paar punten aan de achterzijde van deze tijdloze schoonheid, maar motorisch is er NIETS op deze auto aan te merken. De auto start meteen, rook- en pluimvrij en loopt vervolgens zijdezacht, zowel stationair als richting begrenzer. Hij stuurt zoals een 528 hoort te sturen: een beetje een sloom stuurhuis (als je uit een '07 MINI stapt), hij helt best wel over (als je uit een '07 MINI stapt), maar alles communiceert met je. Hij remt strak en kaarsrecht. Je kunt merken dat de auto een goed leven gehad heeft. Er is niets uitgelubberd, het onderstel is stil, de koets is stil en hij cruist heerlijk. En het interieur... Tsjah, het interieur. Alleen al voor het leren interieur zou je zo'n auto bijna kopen. Dat is alsof er nooit ook maar één Germaanse monteur in de fabriek, laat staan een Franse klant in La France, in gezeten heeft. Geweldig mooi dus en erg comfortabel. Met een nieuwe hardyschijf en doorgemeten ABS sensoren (zodat de kapotte sensor gewisseld kan worden) is deze auto *af*!

Kortom, een DIJK van een BMW 528i!
                                              Hubraum statt Spoiler

Comment

Voor alle schuifdakliefhebbers..... Ook die kunnen we er in zetten....
                                                "we" ?

sinds wanneer heb jij 2 rechter handen? ;-)
                                                "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                                "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                                "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                                "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Is dit niet iets voor onze schuifdakbrigade?

klik

Comment

e28 528i bekijken

Goedemorgen,

Deze week mijn in nieuwstaat verkerende e21 320/6 1979 verkocht en ben op zoek naar een hele mooie e28 528i.
                                                    Kom ik die van jou tegen en dat lijkt op de foto's een erg mooie auto.

ik wil graag zsm langskomen om de auto te bekijken.

Zou je me willen bellen of je nr willen mailen?

Bedankt!

Groet,
                                                    Robert de Jong
                                                    Eext
                                                    0592-264586 / 0623-140111

Comment

Contact is geregeld.....

Goh, opeens 3 partijen die interesse hebben..... Misschien een "Ring Fight" of... "Show Down".....

"Gun Fight at the KO"?

Comment

Met gepaste trots kan ik melden dat de 528i mogelijk in mijn bezit komt..toch (understatement mode on) best leuk (understatement mode off) naast de M5 die gelukkig nu kan blijven en niet hoeft te worden verkocht!!

Of hij blijft hangt af van de 524td welke over een paar weken terug komt van wat onderhoud, omdat deze mogelijk NOG beter past om 30K km per jaar woonwerk te gaan verslinden...

Maar manman, wat kan ik niet wachten!!! yahoo!!

Comment

Gefeliciteerd man! En de M5 kan blijven? Nogmaals gefeliciteerd! Is dat omdat je hebt besloten niet meer te vloeken op je werk? ;-)
                                                          ''Thank God for the internet experts''

Comment

Nou, gisteren was de grote dag. Ik mocht 'mijn' (1e? ;)) e28 in ontvangst nemen.

Bij het weerzien was ik positief verrast; de auto staat er echt goed bij en het is verschrikkelijk jammer dat de tik achter, die die ooit heeft gehad, slecht gerepareerd en gespoten is; maar goed, niet onoverkomelijk en komt gewoon op het 'to do'-lijstje.

De terugrit was van Aalsmeer naar Arnhem, dus prima om de auto te leren kennen!

Het instappen is al een groot feest, Het interieur is echt in uitzonderlijk goede staat, en de zetels zijn echt fauteuils; je zakt er heerlijk in weg, maar ze houden je lichaam prima in positie en steunen goed..dan HET moment: zo'n geweldige Beierse 6 in lijn starten: het geluid van de startmotor klinkt voor mij al volledig 'des BMW's' en de auto slaat direct aan; klein chokepluimpje maar direct naaimachinestrak 700tpm stationair.. genieten met grote G en we rijden nog niet eens..:)

Dan een lekker zware koppeling en de pook in 1: we rijden!

Het moet gezegd worden dat de auto ondanks de 164.000km bijzonder fris aanvoelt; nergens rammels, kraakjes, speling, dit exemplaar heeft een goed leven gehad en voelt heel erg betrouwebaar :)..hierbij moet eerlijkheidhalve wel gezegd worden dat het onderstel en remmen volledig vernieuwd zijn...

Op de snelweg draait de auto opvallend weinig toeren: 120kmh in 5 is 2600 toeren (en 80kmh is 1800 toeren); erg netjes en voor mijn vele woonwerk hoopgevend voor 1 op 11 :)
                                                            Zo rustig toerend eens alles bekeken: het dashboard, de achterbank, blik over de motorkap, de lijnen via de buitenspiegels...dan valt mij het volgene op: ik ben natuurlijk in de gelukkige omstandigheid een originele e34 M5 te hebben; uiteraard een fantastische auto, maar het is echt opmerkelijk hoeveel charme en karakter een e28 heeft...je bent er direct erg goede vrienden mee, de goedwilligheid van de auto is onbeschrijvelijk en het is werkelijk een genot mee te rijden; je waardeert de hoeken in het dashboard en de eenvoud qua opzet, maar toch ook zo doordacht.. nee, dit gaat helemaal goed komen :)..echter, het is ook een echte BMW: er zit een hoop pit in dit blok (tis officieel ook 184pk); doortrekkende in drie word je zeker in je stoel gedrukt en even gas geven in 5 bij 120kmh zorgt voor meer dan voldoende versnelling en je zit zo op 140/150...

Bij thuiskomst uiteraard wat vrienden en bekenden de nieuwe aanwinst laten zien, en ook hier weer:
                                                            waar de M5 nog wel een gekscherend 'hoest met die shoarmabak van je?' voor z'n kiezen krijgt, waren de reacties op de 528 erg lovend en positief; waar iedereen me voor gek verklaarde 'zo'n ouwe 'gouden' afgeragde bak/BMW' te kopen, was iedereen impressed hoe mooi de auto is (zelfs de grootste branieschoppers kwamen erop terug)..

's avonds nog even genoten van de 'gezellige' cockpit..en bleek dat de gemonteerde TRX-en op nat en halfgas het helemaal prima vonden en de grip aan fikkie gaven..haha..

Nee dit gaat goedkomen: Pascal (L) e28 ...ik ben benieuwd of de 524 me uit dit prachtige apparaat kan lokken (icm. wat gezond financieel verstand)... I keep you posted!

groet,
                                                            Pascal

Comment

Van harte en veel plezier met de E28! Ik baal er nog steeds van dat ik mijn E28 520i verkocht heb :-(

(dus Arjé, mocht je ergens nog een 528/535i mét dakkie vinden?)
                                                              Let's kick some ass and chew bubblegum...
                                                              ----------------------------------------------------------------------------
                                                              '71 Alfa Romeo Giulia Super
                                                              '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                                                              '00 BMW E39 528iA Touring
                                                              '06 BMW Z4M Roadster
                                                              '96 BMW E36 328i trackracer
                                                              '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Jaaaaaaa...die staat er. Een mooie 6 met schuifdak (628) en een schuifdak met daaromheen een blauwe 525 ETA.

Comment

Working...
                                                                X