Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TK: IWC Pilot Chrono IW3717-01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• TK: IWC Pilot Chrono IW3717-01

1. IWC
    2. Pilot's Watch Chronograaf IW3717-01
    3. Diameter: 42mm
    4. Staat is goed, wel gebruikssporen
    5. EUR 2.700,-
    6. 1 jaar
    7. Alle papieren + doos aanwezig
    8. Verzending is gratis
    9. Hoogte: 14.7 mm
    10. IWC Calibre 79320 (7750)
    11. Bandaanzet: 21mm

Het is tijd voor mijn prachtige IWC Pilot Chrono om plaats te maken voor een ander meesterwerk. Dus met pijn in mijn hart zet ik hem te koop.

Er is denk ik al genoeg gediscussieerd over dit horloge. Het is een geweldige klok en een echte icoon. Volledig opgewonden heeft ie 44 uur gangreserve. Ook heeft ie zowel een dag als datum aanduiding en is wordt het uurwerk door een weekijzeren binnenkast tegen magnetische velden beschermd. Het saffier glas is aan beiden kanten met antireflectie coating voorzien en beschermd tegen het wegvallen van luchtdruk. De Pilot is water-resistant tot 6 bar (maar hij heeft nog geen druppel water gezien!).

Het horloge heeft nog een jaar internationale garantie van IWC en is in goede conditie. Ik heb dit horloge bijna elke dag gedragen, dus er zijn wat gebruikssporen te zien, maar geen deuken of diepe krassen. Er zit een nieuwe hand gestikte Camille Fournet alligator band op. Deze heb ik misschien een week gedragen. De buffelband (St Exupery) zit er los bij. Mocht je het leuk vinden kan ik er ook nog een of twee nato banden naar keus (grijs, zwart, wit, bond) bijdoen.

The Pilot Chrono kost in de winkel EUR 3,760.-. Ik heb een vouwsluiting op zitten a EUR 350.- en een extra buffelband a EUR 135.-. Een totale waarde van EUR 4,245.-

Ik vraag EUR 2,700.- ex paypal kosten.

On to the pics!

Twee oude pics:

Last edited by Dimer; 12-05-10, 14:50.
    :: Widebody Supercharged Honda NSX ::
Working...
X