Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: Saab 9-3 2.0 lpt Cabrio S Aut

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: Saab 9-3 2.0 lpt Cabrio S Aut

Helaas, helaas......

Het is zomer en ik moet van de Saab af...
    Het is niet dat hij niet meer voldoet,
    Het is niet dat ik ineens veel kosten moet maken....

Het is vanwege omstandigheden.... Klinkt vaag maar later zullen jullie snappen waarom..

Bouwjaar: april 2000
    Km stand: 99.000
    APK: tot november 2008
    Onderhoud: altijd alle beurten gehad, staat van onderhoud is uitstekend, gestempelde boekjes uiteraard aanwezig.
    Banden: Voorbanden zijn 3000 km oud. Ik heb nog 2 gloednieuwe banden liggen die je erbij krijgt.
    Opties: Elektrische kap, ramen, en spiegels, lederen bekleding, geintegreerde stereo met CD speler en bediening aan het stuur, leder stuur, park distance control, climatecontrol, 17" lichtmetalen velgen, cruise control, verwarmde voorstoelen, airbags voor- en zijkant, klasse 3 SCM alarm, windscherm, Nokia carkit voorbereiding.

Speciale Gummenprijs: 14500 euro.

Voor foto's: http://www.geocities.com/vanhouten.r...b_te_koop.html

Hele fraaie cabrio, en jammer dat-ie weg moet. Hopelijk zijn het goede omstandigheden, en geen slechte, waardoor de Saab weg moet!

Je zult begrijpen dat ik al voorzien ben, maar wel heel veel succes met de verkoop! Moet zeker lukken met zo'n mooie wagen.
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Mooie auto in een goede uitvoering! Zwart met zwart leer, automaat. Die vind spoedig een nieuw baasje hoor, ook de prijs is niet gek.

Succes met de verkoop!

Comment

Working...
      X