Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht - originele VW velgen + banden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht - originele VW velgen + banden

Ik heb op dit moment 195/45 R15 BBS velgen onder mijn Polo (6N), maar ik merk dat de wegligging nogal onrustig is met deze relatief platte banden eronder. Vooral bij zware regenval ben ik niet happy in die auto.

Daarom ben ik op zoek naar een set goede 14 inch (4x100) tweedehands (liefst originele) velgen, bij voorkeur met gelijk een redelijk goede set banden eronder.

Aangezien deze auto niet zo heel veel meer waard is wil ik er het liefst niet meer dan een euro'tje of 300 aan kwijt zijn. Is dat een beetje reëel?
    Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
    Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)

En ik wil eigenlijk van de 14'' onder mijn Golf af en ze vervangen voor 15'' met wat plattere bredere banden. Heb je een foto van je velgen? Verder heb ik geen idee of het past qua ET waarde enz. Zou ik uit moeten zoeken.
    ''Thank God for the internet experts''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
      En ik wil eigenlijk van de 14'' onder mijn Golf af en ze vervangen voor 15'' met wat plattere bredere banden. Heb je een foto van je velgen? Verder heb ik geen idee of het past qua ET waarde enz. Zou ik uit moeten zoeken.
      Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat alle velgen behoorlijke stoeprandschade hebben. De velg op de foto ziet er nog het beste uit. Ik weet niet of het te repareren valt. Ik kan bij interesse wat meer foto's maken.
      Attached Files
      Last edited by floris_s; 05-08-08, 08:14.
      Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
      Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)

Comment

Hmm, dat is niet het setje wat ik zoek, en daarbij is de stoeprandschade ook jammer natuurlijk. Helaas, ik pas!
        ''Thank God for the internet experts''

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎