Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW 520 E12 met schade (rijdbaar)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• BMW 520 E12 met schade (rijdbaar)

http://link.marktplaats.nl/185623746

De meesten hier kennen het verhaal wel. Auto zelf uit Duitsland gehaald en 10 minuten na de keuring knalt er een Picasso tegen de rechter zijkant.

Auto is in principe prima te herstellen, maar ik moet alles laten doen dus te duur. Auto rijdt verder briljant, alleen die deuk ziet er dus niet uit.

Gummers krijgen korting uiteraard op de vraagprijs van 1100 euro op marktplaats.

Jammer Lenny, maar daar MOET markt voor zijn!

De 520 werd rechts achter geraakt, zie foto.
    Rechtsachter geraakt en dan linksachter een deuk? :) Even aanpassen zou'k zeggen.

Veel succes!
    Hubraum statt Spoiler

Comment

Dat is zwaar kloten. Vooral als dan de kant van de klap onbeschadigd blijft en door kinetische energie de andere kant vervormd.....

Comment

Inhoudelijke tekstfout of niet, ik word helemaal gek gebeld voor dat ding :-)

Opmerkelijk veel reactie erop, had ik niet echt verwacht.

Comment

Lenny,

Mooie bak. Er zal toch wel een adresje zijn waar de schade binnen jouw budget en binnen jouw kwaliteitseisen hersteld kan worden?

[bekende Gummer] Als ik geld en ruimte had, zou ik het wel weten. [/bekende Gummer]

Comment

Belastingvrije BMW's worden steeds duurder....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht
              Lenny,

Mooie bak. Er zal toch wel een adresje zijn waar de schade binnen jouw budget en binnen jouw kwaliteitseisen hersteld kan worden?

[bekende Gummer] Als ik geld en ruimte had, zou ik het wel weten. [/bekende Gummer]
              Misschien wel, maar stiekem zit er veel werk in hoor en ik had het ding nooit gekocht om te houden, maar voor de handel. Dat is in principe dus geslaagd, maar ik ga er uiteraard geen risico's meer meee lopen om hem op te knappen.

De 520 is gisteren overigens verkocht voor de vraagprijs! Dat geen snel en da's wat anders dan een alfa verkopen zeg :-).
              Vanmiddag komen ze hem halen, handgeld al ontvangen.

Comment

Zo, afscheid genomen. Toch altijd jammer, afscheid nemen van een echte auto. Maar ja, zo gaat dat.
                De laatste 2 BMW's van mij gingen beiden total loss. Misschien maar geen BMW meer :-).

Comment

Ah, nou dat is snel gegaan idd, feli. Ik zou zeggen, gauw op zoek naar andere Duitse handel. Es lohnt sicht...

Comment

Zo, da's snel! Gefeliciteerd, ben ik wel een beetje jaloers op...beschadigde E12's liggen blijkbaar beter in de markt dan onbeschadigde E34's.... :)

Comment

Tsja, ik was er ook verbaasd over. Ik bevond me kennelijk in de schraperprijsklasse.
                      Soms is er geen peil op te trekken met die handel dus. Nu verkoop ik iets binnen een dag waarin ik een hard hoofd had, soms denk je iets leuks te hebben, maar kom je er niet vanaf.
                      Nou goed, heb ik ook eens een keertje mazzel.

Comment

Foto's???
                        BMW F30 320i High Executive Sportline 2012 - VW Golf 1.6TDI Bluemotion 2014 - BMW E36 328i Coupe - Honda CBR600F4i 2002 - Honda SH150i 2009

Comment

Verkocht!! BMW 520 E12 met schade (rijdbaar)

Wil je de foto's nog steeds zien?

Heb niets meer online staan nl.

Comment

Working...
                          X