Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
BMW 318i E30 cabrio
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk berichtDe zomer is al bijna afgelopen man ;-)
Nieuw ELEKTRISCH dak, Soewat Kippelulleleer !!
Nieuw mitsubusie riem !!
Comment
-
Nou, niks mis met de prijsstelling van Jeroens cabrio in de verhouding tot deze, hoor ;). Helemaal niet als je bedenkt dat je hier nog BPM voor moet betalen om 'm op Nederlands kenteken te krijgen, in dat geval wordt ie zelfs duurder...
Trouwens, Beamer, heb jij nou iets te maken met de verkoop van deze auto of niet (je teksten in dit draadje zijn niet echt 'wervend' te noemen)? In dat laatste geval hoort deze advertentie wellicht in het draadje 'Knappe gebruikte BMW's' thuis. Auto ziet er op de plaatjes iig wel fraai uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iep Bekijk berichtTrouwens, Beamer, heb jij nou iets te maken met de verkoop van deze auto of niet (je teksten in dit draadje zijn niet echt 'wervend' te noemen)?
Tja, iets te maken. De auto is van mij dus ik zal er wel iets mee te maken hebben, enne "wervend" het zal wel.
De klant voor de auto is in ieder geval geboren, ik weet alleen nog niet wanneer die hem opvalt.
Dat de auto knap is dat is zeker !! Ook nog eens helemaal origineel.
Ik heb de distrubitieriem ook nog laten vervangen en een beurt laten geven.
Allemaal preventief.
S.
Comment
Comment