Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW 318i E30 cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Mooie auto Sylvester!
    Rood zie je niet echt vaak, maar is wel mooi.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

De zomer is al bijna afgelopen man ;-)
      ''Thank God for the internet experts''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
        De zomer is al bijna afgelopen man ;-)
        Daarom kost die de helft minder dan de jouwe en is die ook nog eens rijker uitgerust.
        Nieuw ELEKTRISCH dak, Soewat Kippelulleleer !!
        Nieuw mitsubusie riem !!

Comment

Nou, niks mis met de prijsstelling van Jeroens cabrio in de verhouding tot deze, hoor ;). Helemaal niet als je bedenkt dat je hier nog BPM voor moet betalen om 'm op Nederlands kenteken te krijgen, in dat geval wordt ie zelfs duurder...

Trouwens, Beamer, heb jij nou iets te maken met de verkoop van deze auto of niet (je teksten in dit draadje zijn niet echt 'wervend' te noemen)? In dat laatste geval hoort deze advertentie wellicht in het draadje 'Knappe gebruikte BMW's' thuis. Auto ziet er op de plaatjes iig wel fraai uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iep Bekijk bericht
            Trouwens, Beamer, heb jij nou iets te maken met de verkoop van deze auto of niet (je teksten in dit draadje zijn niet echt 'wervend' te noemen)?
            Iep,
            Tja, iets te maken. De auto is van mij dus ik zal er wel iets mee te maken hebben, enne "wervend" het zal wel.
            De klant voor de auto is in ieder geval geboren, ik weet alleen nog niet wanneer die hem opvalt.
            Dat de auto knap is dat is zeker !! Ook nog eens helemaal origineel.
            Ik heb de distrubitieriem ook nog laten vervangen en een beurt laten geven.
            Allemaal preventief.

S.

Comment

OK dan, succes met de verkoop! Lijkt me met deze prijsstelling en uitvoering niet zo'n probleem worden.

Comment

Heel verstandig om de riem te vervangen uit voorzorg,

stel je voor dat ie knapt , heb je een boel ellende

succes met de verkoop Syl

Comment

Working...
                X