Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audi Cabriolet 1994 2.3 te koop

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Audi Cabriolet 1994 2.3 te koop

Gummers,

I.v.m. tijdgebrek cq een overschot aan projecten heb ik besloten om afscheid van de Audi Cabrio te nemen.

Het is een 94er 2300cc 5 cilinder.

Gedurende de afgelopen tijd heb ik er al het nodige aan vervangen:

Schokdempers aan de voorzijde
    Veerpootlagers,
    Spoorstangkogels
    Fuseekogels
    Voorremschijven en -blokken
    Distributieriem
    Middendemper en achterdemper (Simons - Jetex systeem)

Wat nog moet gebeuren en wat ook al (nieuw) aanwezig is, dat zijn de katalysator en de voorpijp.
    Verder zweet de kleppendekselpakking, maar ook die ligt op de plank.
    Daarnaast zijn de banden aan vervanging toe.
    Deze werkzaamheden (of het uitbesteden daarvan) laat ik graag aan de toekomstige eigenaar over.

Ik wil met alle plezier bemiddelen om een reparateur te vinden die het tegen schappelijke prijzen kan doen.
    Maar de doorsnee Gummert is zelf ook wel handig of heeft een handige vent in zijn netwerk. :-)

Verder is de Audi nog in harde staat en met wat aandacht in de komende winter een uitstekende manier om in zonnige tijden je kop leeg te maken.

't Is geen concourswinnaar, maar daar is de prijs ook naar, vraagprijs € 1500,--
    Last edited by Ton van S; 08-09-17, 19:09.

Ha, die Brun;

Na, wer denn sonst?
    Scherven brengen gelul.

Comment

Yo Ton,

't Was niet toevallig 'n automaatje, toch?

Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Knappe foto's! ;)

Geen gek bedrag voor een auto waar je alleen een beetje tijd in hoeft te steken.
        privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht
          Knappe foto's! ;)

Geen gek bedrag voor een auto waar je alleen een beetje tijd in hoeft te steken.
          Hehehe, terwijl ik het bericht typte dacht ik nog "Foto's niet vergeten"

Over de prijs kan ik duidelijk zijn. Daar zit geen ruimte meer in. Gezien wat anderen durven te vragen voor een werkpakket heb ik het standpunt ingenomen om 'm gelijk scherp weg te zetten. Vergeet niet dat er in de prijs ook al een nieuwe katalysator en een voorpijp zitten.

Echt recente foto's heb ik niet, maar om een indruk te geven zal ik er een paar bijvoegen

Comment

ik zie wel steeds mooie Porsche's op de foto's, maar mis de A4 toch steeds ;-)

http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
            Citroen 2CV 1982
            Saab 9-3 2.0T 2002
            Citroen C1 2014
            Solex 3800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLYING DUCKMAN Bekijk bericht
              ik zie wel steeds mooie Porsche's op de foto's, maar mis de A4 toch steeds ;-)
              https://www.gummen.org/forum/auto-s/...6-cabriolet-b6

Comment

En de Renntaxi..
                Veritatis simplex oratio est

Comment

zoals al gezegd een prachtige auto de A4 en die 1500 voor je 80 is echt om ziek van te worden. Over een paar jaar heb ik zeker spijt. Echter net auto nummer 9 ( ook weer een audi) in de garage gezet en met mijn veelvuldige afwezighied en de lopende verbouwing kan ik er gewoon niet nog een kwijt. Zoooooo jammer.
                  koop je een auto alleen om naar te kijken, koop dan een poster

Comment

Doe eens gek :-)

Comment

Working...
                    X