Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bmw m3 e46

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Fijne kleurencombinatie met dat rode dak
    Giulia 1600 Super '65
    Abarth 595 Competizione '15

Comment

Vond ik ook, mooie kleuren combo, ik denk dat de vorige eigenaar een RS60 look in gedachte had.

Comment

Allemachtig mooi ding, beamer. Bepaald geen stap terug vanaf de m3, hoewel dat natuurlijk ook een topauto is.
        privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

eens met Veloce, echt een goeie kleur combi!

Comment

Mooi ding Beamer !! Ook ff wat anders dan een MX5.
            "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
            BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Ik ben meer liefhebber van de M3, maar zo’’n Botox is niet verkeerd natuurlijk. ;-)
              ''Thank God for the internet experts''

Comment

Hij’s fijn. Mooie combi.

Comment

Inderdaad zeker geen stap terug, maar wel heel andere auto. Beide wel heel fijne stuurauto's!
                  Forza!

Comment

Prachtig ding weer, Beamer!!

Comment

Mooi ding! Zou niet zeggen dat die uit 2005 komt!

Comment

Vandaag de Boxster opgehaald, best relaxed eigenlijk zo'n TipTronic, Mamaloe vond het ook een leuk ding, gelukkig maar en anders maar niet.
                        Best gang in, niet zo bruut als de M3 en niet zo snel als de 911 maar het voldoet super voor datgene wat ik voor ogen heb.
                        Van het voorjaar tripje Mille Miglia inplannen en lekker openrijden met de auto, zin an.
                        M3 was best zat maar voldeed niet helemaal aan mijn schoonheidseisen, ging me steeds meer tegenstaan.
                        Vanochtend wilde ik de kliko langs de M3 manoeuvreren en de kliko hapte in de grond en hoppa tegen de M3 op het linkerachterscherm met de punt van de kliko.
                        Deuk erin, potdomme wat nu ?!?! gauw een bevriende garage gebeld die een mannetje wist voor uitdeuken zonder spuiten.
                        Hij wilde me wel even matsen en hij heeft de (vervelende) deuk eruit kunnen halen voor 70 euro, wat een gekheid.
                        Mamaloe was ook niet geamuseerd, waarom zet je de M3 dan ook op zo'n rare plek, had ze wel gelijk in trouwens, zet op die manier nooit een auto weg eigenlijk.
                        Ik weet ook niet wat mij bezielde, nou ja, alles weer gefixt, pfffffft.

Comment

Pff.. Dat zijn de mindere acties.
                          Die Boxster is gaaf hoor, zeker met dat dakkie!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Fraaie Boxster met dat rode dakje. Mooi setje met de 911.

Comment

Working...
                            X