Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn Maserati Quattroporte

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door web Bekijk bericht
    Parkeergarage altijd -1 ?
    Daar is vaak wel plek.....
    Veritatis simplex oratio est

Comment

• Vandaag heeft de QP onderhoud + APK gehad bij Prins. Ik had verder nog een paar dingetjes zoals een paar meldingen door een leeg gelopen accu een tijd terug.
      Geen opmerkingen en zo door de APK. Nieuwe olie, diff olie en verder alles wat nodig was. Ik ga uit van een milde rekening.
      Tot nu toe bevalt hij uitermate goed. Chef werkplaats zei nog dat het in zijn algemeenheid probleemloze wagens zijn, die QP's.

Als vervanger had ik een Mito junior mee. Leuke auto! Lekker motortje en stuurt prima. Ik moest een beetje aan de zit wennen, en die DNA-knop kwam ik pas na 20 km achter. Voor woonwerk lijkt me dat een prima auto. Ik heb even nagezocht. Volgens mij een 120 pk benzine/LPG motor, maar je komt echt goed mee met het verkeer.

Comment

• hadden ze de Mito Maserati niet voor je staan? Dát is een wijs ding.
        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Mito's rijden best leuk idd. Ik heb eens zo'n 155pk Turbo gereden en die was best rap.
          Ik ben benieuwd wat je beurtje heeft gekost :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik heb een week in zo'n Mito gereden, maar vond het flink tegenvallen. Je zit teveel op de bok en het zicht rondom en naar achteren is dramatisch. En vooral dat laatste is wel van belang als je veel in en om de stad rijdt. Misschien dat een pittigere motor wat goedmaakt, maar de auto vond ik lang niet zo leuk als hij eruit ziet.
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Savali heeft een Mito 1.4 turbo getuned die redelijk mee kon komen met een gechipte Ibiza Cupra met 280 pk ofzo.
              Ik kan me wel vinden in wat Paco schrijft met het op de bok zitten.
              Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                Ik ben benieuwd wat je beurtje heeft gekost :-)
                675 ;-)

Comment

• Koopie....
                  Veritatis simplex oratio est

Comment

• Schop.

De huidige eigenaar van mijn zwarte Quattroporte Sport GT heeft een Ferrari 456 gekocht en wil de QP in de verkoop doen.
                    Hij vraagt er 30K voor (dat is wat ambitieus), maar volgens mij pak je hem voor 25K af als je beamer meeneemt ;-)

Hij heeft inmiddels 89K km gelopen en een proetsbeurt en detailing gekregen.

Al met al wel een heel goed exemplaar met de juiste spulletjes erop voor dat geld. Ik zit er zelfs aan te twijfelen om hem terug te kopen.

Comment

• wat houd je tegen om die Quattroporte terug te kopen?als jij denkt dat je het kan waarom niet?
                      wat TSM zegt!!!!!

Comment

• Inderdaad. AMG eruit, en de 156 ook als je die nog hebt tenminste. Zo'n Quattroporte kan volgens mij alles wat die twee ook kunnen, maar dan (nog) beter.

Comment

• Blijft supergaaf hoor!
                          Ik had alleen wel verwacht dat ze al iets goedkoper zouden zijn nu, maar hangen nog steeds rond de 30K blijkbaar (in goede staat en niet teveel km's).

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Klopt, er zit niet meer veel beweging in lijkt wel. De huidige eigenaar heeft er ook 30 voor betaald, en hij heeft in- en exterieur laten detailen. Ik denk wel dat je hem voor 25 K van hem kan kopen hoor, en dan heb je natuurlijk wel een ontzettend gave wagen voor het geld.

Comment

Working...
                            X