Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn nieuwe daily, Golf 3 Milestone Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn nieuwe daily, Golf 3 Milestone Sport

Heren,
    ik heb weer eens een nieuwe daily
    Voor de hobby blijf ik natuurlijk bezig met de Alfa 33's, maar ik wou voor dagelijks gebruik toch een beetje een "fatsoenlijke" auto, die goedkoop is in de maand, onderdelen niet te duur zijn, en die het gewoon doet wanneer ik wil rijden haha

Dus ik heb een Golf gekocht, in jullie ogen vast een sjonniebak, maar ik ben er zeer content mee
    Het is een 1600 Milestone Sport, dus af fabriek als een GTI uitgevoerd, maar dan zonder motor, tevens zit er een origineel zwart lederen interieur in, is de auto verlaagd dmv veren en dempers, en zitten er donkere koplampen in (die nog vervangen worden door origineel GTI)
    De auto heeft her en daar een plekje en een bobbeltje roest, maar goed, ik ben Alfa's gewend dus dan is dat allemaal niet zo spannend haha

Nja, genoeg geluld, fototjes

Ziet er zo op het oog wel knap uit. Proficiat!

Comment

Niet verkeerd voor z’n leeftijd, alleen die achterlichten zou ik echt gelijk vervangen voor een setje originele

Comment

Ha, die PeterTI;

Oorspronkelijk geplaatst door PeterTI Bekijk bericht
        ….... Het is een 1600 Milestone Sport, dus af fabriek als een GTI uitgevoerd, maar dan zonder motor ...….
        Lijkt me ook een puntje van aandacht....

;-)
        Scherven brengen gelul.

Comment

Knap ding ! Mijn eerste nieuwe auto was ook een Golf 3 een 90pk Tdi. Fijn karretje was dat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
            Ha, die PeterTI;

Lijkt me ook een puntje van aandacht....

;-)

LOL

Hier: een compleet G60 blok: https://link.marktplaats.nl/m1324526674

:-)

Comment

Dankje heren!

@ hansv, lol haha

V4, nee geen motorswaps dit keer, al kriebelt het natuurlijk wel altijd

@ stof, u vraagt wij draaien Setje originele GTI lampjes erin

Comment

Ziet er netjes uit zo op de feuteus. Originele achterlichten staan i.d.d. beter, die koplampen ogen wel leuk. Juiste kleur voor een GTi (lookalike).

Maar wel effe de juiste rechterdeurstrip scoren. Ander deurtje ingegaan, of zijn ze de strip verloren? Moet wel aan te komen zijn, hebben er genoeg van rondgereden.
                Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

Lol @ Hans en V4. Originele lichtunits scheelt al een hoop inderdaad, zo'n Golfje kan altijd weinig hebben voordat het fout wordt. Knalrood (als ze dat al ooit waren zijn ze tegenwoordig vaak roze) doet hem ook goed. Maaruh, sinds wanneer zijn Alfa's geen fatsoenlijke auto's?

Comment

@ slimenslecht, de koplampen staan op zich ook niet zo heel verkeerd, maar er zitten zogeheten "angel eyes" in, en dat is wel erg 2001 f&tf
                    Jawel, die strip is is wel nieuw te koop voor 21 euro zag ik, maar wil met een tijdje alle strips vernieuwen dus daar wacht ik nog eventjes mee

@ Joep, uiteraard zijn Alfa's fatsoenlijke auto's haha, maar ik reed dagelijks in een 33 en dat is tegenwoordig zonde
                    IMG_20180903_145600.jpgIMG-20180926-WA0018.jpeg
                    Last edited by PeterTI; 01-10-18, 16:45.

Comment

Die Giardinieri vind ik mooi :-)
                      * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                      * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Ik ook, net zoals die 4x4. Wel een beetje korte typeaanduiding op het kontje.

Comment

Nou zitten genoeg letters op toch? Haha
                          Het is trouwens bij de 33 geen giardinetta meer maar een sportwagon en slibbe hij is te koop :d

Comment

Originele GTI/VR6 koplampen gescoord en een juiste rechter deurstrip :-)

IMG_20181011_131051.jpgIMG_20181011_131101.jpgIMG_20181011_131106.jpg

Comment

Deze heb ik gemist. Gefeliciteerd! Vind em erg leuk in deze kleur

Comment

Danku :-)

En de modificaties druppelen langzaam binnen.. :-)
                                Originele GTI VR6 onderspoilert gemonteerd
                                IMG_20181012_150943.jpgIMG_20181012_150956.jpg

Comment

Schroefset gemonteerd :-) IMG_20181017_183510.jpg
                                  Attached Files

Comment

Ja het kon in jouw handen niet lang origineel blijven natuurlijk.

Wel een leuke time warp!
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Mooie sneeuwschuiver icm die bumperlip. :P

Comment

Net ding, maar met schroefsetje en bumperlip zit je wel weer op 't randje hè.
                                        Giulia 1600 Super '65
                                        Abarth 595 Competizione '15

Comment

Ik mag graag op het randje leven :-))
                                          Alles op schroefset na is origineel he :-) ik hou gewoon van lage auto's, praktisch is het niet maar het staat wel gaaf haha

Comment

Ik heb gewoon te lang met een Citroen gereden, zelfs de Premacy is al te laag... (of de kuil na de drempel te diep)

Maar hij ziet er erg netjes uit zo, ik had hem effe hoger op zijn pootjes gehouden.
                                            Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                            Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

Omlaag met dat ding, zo hoort het. Staat altijd een stuk beter. Mensen die lichtmetalen wielen onder hun auto knopen en vervolgens nog kunnen wonen in de ruimte tussen wielkast en wiel, dat is pas erg.
                                              ''Thank God for the internet experts''

Comment

Juistem :-) u snapt het haha, maar denk ook wel dat ie zo laag is doordat ik op 14 inch originele karrewieltjes rij, als er straks een groter setje wielen op zit oogt het al anders en is die weer ietsje hoger

Comment

Mooie stance, kun je goed me shinen.

Maar f... wat laag
                                                  Not driving your car, as you plan on keeping it looking good for the next owner, is like not shagging your girlfriend as you're saving her for her new partner

Comment

Ha, die PeterTI;

Laag is een kwestie van smaeck. Dit zou mij vooral uit praktische overwegingen een tandje te laag zijn. Denk overigens nu niet dat hij met bijvoorbeeld 15" wielen hoger komt te staan. Tenzij je hogere banden monteert natuurlijk. Als dat al zou passen....
                                                    Scherven brengen gelul.

Comment

Dat gaat passen als de et waarde etc perfect is ;-)
                                                      Wil zowiezo in de toekomst een keer een setje 16 of 17 inch eronder

IMG_20181020_131839.jpg

Comment

Ha, die PeterTI;

Uiteraard moet de ET-waarde kloppen en ook de totale diameter van wiel en band. Groter dan 16" zou ik persoonlijk niet willen, wordt al gauw wat te veel in mijn ogen. Vind de door VW zelf geleverde 16x7" tweedelige BBS'en, zoals die op de 20-Jahre Edition GTI van de Golf III werden geleverd wel fraai en toch min of meer origineel:

autowp.ru_volkswagen_golf_gti_special_edition_3.jpg
                                                        Scherven brengen gelul.

Comment

Hoi hans,
                                                          nou precies zoiets zou ik er mettertijd wel onder willen hebben :-)

Comment

Vanmiddag toevallig door Hollandscheveld (of all places) heengereden? Ik kwam je tegemoet in m'n batterijmobiel.

2006 AR 159 SW 1.9 JTDm
                                                            1984 Saab 900 Turbo T8
                                                            1981 Mercedes RMB 207D
                                                            1974 Citroen 2CV 0.6

Comment

17 inch is te groot. Wordt het meteen een doorsnee petjesmobiel, met een flashback naar de jaren 00. :-)
                                                              ''Thank God for the internet experts''

Comment

Om het predikaat petjesmobiel kwijt te raken zal ie imho eerst weer een cm of wat de lucht in moeten.
                                                                privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Working...
                                                                X