Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn nieuwe daily, Golf 3 Milestone Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Ah. De Nur die Titanic liegt tiefer-uitvoering, zie ik. :-)
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Lol @ brun :-)
      woes, dat zou kunnen kloppen was gister even een rondje aan het toeren :-)
      Jeroen, 17" is idd te groot, denk een leuk setje 16" met de tijd eronder
      @gait, neen, laag moet ie zijn haha

Afgelopen vrijdag de golf voor de apk gehad, alles technisch in orde maar wel wat laswerk aan dorpels en bodem, toch stiekem nog een beetje een Alfa :-)

Comment

En, het boek Golf 3 is alweer dicht.
        Toen we eenmaal begonnen met het laswerk kwamen van het 1 in het ander, en we kwamen tot de conclusie dat het de moeite tijd en geld niet waard was om de auto te repareren.
        De gehele schokdemper toren linksvoor bijvoorbeeld was rondom onder de kitnaad door gerot. :-( Maar dit zagen we dus pas nadat we begonnen met slijpen.
        Dus besloten om de auto weg te doen, en een andere auto te kopen.

Zodoende rij ik alweer een 3 tal weken in een Golf 4.
        Gewoon een 1400 kale uitvoering, maar wel met een mooie kleur erop. :-) Namelijk LC5M, Moonlight Blue Pearl, en ja inderdaad dat is dezelfde kleur als op de Golf 2 GTI Edition Blue zit en op sommige Porsche's ;-)

Voor de rest ben ik er zeer content mee, rijd goed, en apk kwam die fluitend door :-) 3.jpg2.jpg

Comment

2 dagen druk aan polijsten geweest omdat de Golf helemaal onder de witte verf vlekjes zat. :-)
          45260461_146725719620808_6592069192067842048_n.jpg45202781_146725666287480_5329414416964255744_n.jpg45214701_146725696287477_6126807105857912832_n.jpg45218007_146725772954136_5763120798629888000_n.jpg45304337_146725806287466_1577767269956583424_n.jpg

Comment

En uiteraard moet ie ooit plat op zijn buik haha 2 copy.jpg

Comment

Mooi Wel jammer van de III . Kun je die verenset van de 3 overbouwen naar de 4?

Comment

Ja vind het ook nog steeds wel jammer maar goed die auto was het niet meer waard helaas, hij staat nu dan ook op de sloop.

De schroefset past helaas niet, type 3 en type 4 is een heel ander onderstel constructie.

Comment

Tja, die dingen roesten hard helaas. 8 jaar geleden was ik in het bezit van een III, en die moest ik toen ook al laten lassen. Voor 100 euro werd de dorpel gerepareerd en werden er iets van 5 gaten in de bodem dicht gemaakt. Volgens mij is een IV een stuk beter qua roestpreventie.
                  ''Thank God for the internet experts''

Comment

Klopt, maar de dorpels wist ik van toen ik hem kocht, voor 200 had ik dat weer klaar maar de veerpoot toren had ik niet gezien en kon eigenlijk ook niet. Voor het mooie moest er een complete andere ingelast worden maar dat was het niet waard.
                    De type 4 kan ook wel roesten maar gelukkig niet zo erg als de type 3 idd. Zit een klein roestplekje op de dorpel rechts die nog wel bij te werken is en ik moet een keer een andere achterklep in de kleur op scharrelen dan is die weer naar wens :-)

Comment

Mooi kleurtje die IV, en jammer van de III, die dingen kunnen inderdaad als een dolle roesten.
                      Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                      Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

Klopt inderdaad, maar goed we gaan weer rustig verder met een andere :-)

Gisteren bezig geweest om de koplampen uit elkaar te halen en de binnenzijde zwart te maken a GTI 25th Jubileum edition look ;-)
                        IMG_20181129_115311.jpgIMG_20181129_115323.jpg

Comment

Zo, gaat weer rap, schroefset gemonteerd, voor moet ie nog wel een paar slagen hebben maar dat doe ik morgen wel, wat een verschil, eerst was de golf vrij 'wobbly' en reed ie log maar nu is het al meer een skelter

Comment

Done
                            IMG_20181201_204540_687.jpg

Comment

Netjes!

Comment

Das een heel verschil!
                                Met deze uitstraling kan het bij een stoplichtsprint weleens vernederend worden, maar dat zie je dan wel weer
                                privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Thnx! :-)
                                  Haha ik snap wat je bedoeld, dan blijf ik gewoon strak vooruit kijken en doen alsof het me niet boeit :-p

Comment

OEM GTI / Highline achterlichten geplaatst :-)
                                    IMG_20181211_102803.jpg

Comment

Working...
                                    X