OEM GTI / Highline achterlichten geplaatst :-)
IMG_20181211_102803.jpg
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn nieuwe daily, Golf 3 Milestone Sport
Collapse
X
-
Thnx! :-)
Haha ik snap wat je bedoeld, dan blijf ik gewoon strak vooruit kijken en doen alsof het me niet boeit :-p
Leave a comment:
-
Das een heel verschil!
Met deze uitstraling kan het bij een stoplichtsprint weleens vernederend worden, maar dat zie je dan wel weer
Leave a comment:
-
Zo, gaat weer rap, schroefset gemonteerd, voor moet ie nog wel een paar slagen hebben maar dat doe ik morgen wel, wat een verschil, eerst was de golf vrij 'wobbly' en reed ie log maar nu is het al meer een skelter
Leave a comment:
-
Klopt inderdaad, maar goed we gaan weer rustig verder met een andere :-)
Gisteren bezig geweest om de koplampen uit elkaar te halen en de binnenzijde zwart te maken a GTI 25th Jubileum edition look ;-)
IMG_20181129_115311.jpgIMG_20181129_115323.jpg
Leave a comment:
-
Mooi kleurtje die IV, en jammer van de III, die dingen kunnen inderdaad als een dolle roesten.
Leave a comment:
-
Klopt, maar de dorpels wist ik van toen ik hem kocht, voor 200 had ik dat weer klaar maar de veerpoot toren had ik niet gezien en kon eigenlijk ook niet. Voor het mooie moest er een complete andere ingelast worden maar dat was het niet waard.
De type 4 kan ook wel roesten maar gelukkig niet zo erg als de type 3 idd. Zit een klein roestplekje op de dorpel rechts die nog wel bij te werken is en ik moet een keer een andere achterklep in de kleur op scharrelen dan is die weer naar wens :-)
Leave a comment:
-
Tja, die dingen roesten hard helaas. 8 jaar geleden was ik in het bezit van een III, en die moest ik toen ook al laten lassen. Voor 100 euro werd de dorpel gerepareerd en werden er iets van 5 gaten in de bodem dicht gemaakt. Volgens mij is een IV een stuk beter qua roestpreventie.
Leave a comment:
-
Ja vind het ook nog steeds wel jammer maar goed die auto was het niet meer waard helaas, hij staat nu dan ook op de sloop.
De schroefset past helaas niet, type 3 en type 4 is een heel ander onderstel constructie.
Leave a comment:
-
MooiWel jammer van de III . Kun je die verenset van de 3 overbouwen naar de 4?
Leave a comment:
-
2 dagen druk aan polijsten geweest omdat de Golf helemaal onder de witte verf vlekjes zat. :-)
45260461_146725719620808_6592069192067842048_n.jpg45202781_146725666287480_5329414416964255744_n.jpg45214701_146725696287477_6126807105857912832_n.jpg45218007_146725772954136_5763120798629888000_n.jpg45304337_146725806287466_1577767269956583424_n.jpg
Leave a comment:
-
En, het boek Golf 3 is alweer dicht.
Toen we eenmaal begonnen met het laswerk kwamen van het 1 in het ander, en we kwamen tot de conclusie dat het de moeite tijd en geld niet waard was om de auto te repareren.
De gehele schokdemper toren linksvoor bijvoorbeeld was rondom onder de kitnaad door gerot. :-( Maar dit zagen we dus pas nadat we begonnen met slijpen.
Dus besloten om de auto weg te doen, en een andere auto te kopen.
Zodoende rij ik alweer een 3 tal weken in een Golf 4.
Gewoon een 1400 kale uitvoering, maar wel met een mooie kleur erop. :-) Namelijk LC5M, Moonlight Blue Pearl, en ja inderdaad dat is dezelfde kleur als op de Golf 2 GTI Edition Blue zit en op sommige Porsche's ;-)
Voor de rest ben ik er zeer content mee, rijd goed, en apk kwam die fluitend door :-) 3.jpg2.jpg
Leave a comment:
-
Lol @ brun :-)
woes, dat zou kunnen kloppen was gister even een rondje aan het toeren :-)
Jeroen, 17" is idd te groot, denk een leuk setje 16" met de tijd eronder
@gait, neen, laag moet ie zijn haha
Afgelopen vrijdag de golf voor de apk gehad, alles technisch in orde maar wel wat laswerk aan dorpels en bodem, toch stiekem nog een beetje een Alfa :-)
Leave a comment:
-
Om het predikaat petjesmobiel kwijt te raken zal ie imho eerst weer een cm of wat de lucht in moeten.
Leave a comment:
-
17 inch is te groot. Wordt het meteen een doorsnee petjesmobiel, met een flashback naar de jaren 00. :-)
Leave a comment:
-
Vanmiddag toevallig door Hollandscheveld (of all places) heengereden? Ik kwam je tegemoet in m'n batterijmobiel.
Leave a comment:
-
Hoi hans,
nou precies zoiets zou ik er mettertijd wel onder willen hebben :-)
Leave a comment:
-
Ha, die PeterTI;
Uiteraard moet de ET-waarde kloppen en ook de totale diameter van wiel en band. Groter dan 16" zou ik persoonlijk niet willen, wordt al gauw wat te veel in mijn ogen. Vind de door VW zelf geleverde 16x7" tweedelige BBS'en, zoals die op de 20-Jahre Edition GTI van de Golf III werden geleverd wel fraai en toch min of meer origineel:
autowp.ru_volkswagen_golf_gti_special_edition_3.jpg
Leave a comment:
-
Dat gaat passen als de et waarde etc perfect is ;-)
Wil zowiezo in de toekomst een keer een setje 16 of 17 inch eronder
IMG_20181020_131839.jpg
Leave a comment:
-
Ha, die PeterTI;
Laag is een kwestie van smaeck. Dit zou mij vooral uit praktische overwegingen een tandje te laag zijn. Denk overigens nu niet dat hij met bijvoorbeeld 15" wielen hoger komt te staan. Tenzij je hogere banden monteert natuurlijk. Als dat al zou passen....
Leave a comment:
-
Juistem :-) u snapt het haha, maar denk ook wel dat ie zo laag is doordat ik op 14 inch originele karrewieltjes rij, als er straks een groter setje wielen op zit oogt het al anders en is die weer ietsje hoger
Leave a comment:
-
Omlaag met dat ding, zo hoort het. Staat altijd een stuk beter. Mensen die lichtmetalen wielen onder hun auto knopen en vervolgens nog kunnen wonen in de ruimte tussen wielkast en wiel, dat is pas erg.
Leave a comment:
-
Ik heb gewoon te lang met een Citroen gereden, zelfs de Premacy is al te laag... (of de kuil na de drempel te diep)
Maar hij ziet er erg netjes uit zo, ik had hem effe hoger op zijn pootjes gehouden.
Leave a comment:
-
Ik mag graag op het randje leven :-))
Alles op schroefset na is origineel he :-) ik hou gewoon van lage auto's, praktisch is het niet maar het staat wel gaaf haha
Leave a comment:
-
Net ding, maar met schroefsetje en bumperlip zit je wel weer op 't randje hè.
Leave a comment:
-
Ja het kon in jouw handen niet lang origineel blijven natuurlijk.
Wel een leuke time warp!
Leave a comment:
Leave a comment: