Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia Veloce - het-dingen-die-stuk-kunnen-draadje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Dat risico op de stoeprandschade schrijf ik natuurlijk niet zomaar op. :-(

Een ritje naar Nunspeet zit er niet in. Ik rij hem in full operational lease en de leasemij is bij mijn weten nog steeds geen voorstander van dergelijke modificaties. Ik zal mijn rijstijl dus wat aan moeten passen (eerder op het gas) of vaker in de de d van dna rijden.

Comment

Nice ride GJ. Sla deze maar vast op; https://www.velgenservice.com/cnc-gedraaide-velgen/

Dat lederen dash bevat dat ook de bovenkanten van de deuren? Ik heb nooit begrepen dat ze dat niet als losse optie aanboden.

Comment

Iedere keer weer smoesjes zoeken om geen Giulia/Alfa te kopen. Je maakt het me lastig GJ! Wederom een sjieke bak.

Comment

Dat ziet er echti goed uit zo vanaf de zijkant. Ook goed om te horen dat het een stuk beter stuurt dan de AWD uitvoering.

Comment

Even gemist. Proficiat, GJ. Nou rijdt de Giulia al jaren rond en weet ik nog steeds niet of ik hem nou mooi vind of niet. Kennelijk wil ik hem wel heel graag fraai vinden maar lukt me dat niet of zo? Ik heb er ook nog nooit in gereden, dus misschien zou ik dan wel heel enthousiast worden. Voor mij is het svuota-gli-svuota geen geschikte wagen omdat ze er alleen een sedan van maken. En dat is best jammer, maar ook wel weer een typisch Italiaanse gemiste kans.

Comment

Working...
            X