BMW Z4M Roadster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • PACO
    Ohjajoh??!!
    • 13-06-08
    • 19576

    #65
    Da's even mooi kloten zeg. Ben je klaar mee.

    Gelukkig zit je niet zelf in een rolstoeltje moet je maar denken.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

    Comment

    • Jasper
      Relsmurf Emeritus
      • 06-06-08
      • 50821

      #66
      Oei, zie dit nu pas. Zonde man!! Tuurlijk, risico van 't vak als je 't ding gebruikt waar-ie voor bedoeld is, maar toch. 't Was zo'n mooie!

      Total loss staat al vast, of is 't fixable? Sterkte!
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

      Comment

      • Alfisto
        Senior Member
        • 07-06-08
        • 2531

        #67
        Au, dat is zuur.
        ---------------------------
        Lullen gaat beter dan rijden.

        Comment

        • Joshua
          Peugeot-kenner
          • 06-06-08
          • 1955

          #68
          Ja tjemig Wooter, balen man. Gelukkig zelf maar weinig opgelopen (muv ego, ergernis, verdampt geld, ..)

          Comment

          • Ruud
            Mantafahrer
            • 05-06-08
            • 6433

            #69
            <kijkt niet vaak in BMW-draadjes>

            aiaiai, dat is k*t.
            sterkte ermee.

            Comment

            • Scudetto
              Cuore Sportivo
              • 09-06-08
              • 5619

              #70
              och man, wat zonde
              Forza!

              Comment

              • SchnitzelStephan
                Waalkantenaar
                • 09-06-08
                • 10080

                #71
                Kuuuuuuuuuuut! Zonde man!!
                You know that reality is immaterial

                Comment

                • squadracorse
                  prutser
                  • 10-09-08
                  • 1000217

                  #72
                  Klote!! Maar is zo'n M dan al zo snel afgeschreven, of zijn er echt veel zaken krom? Zonde ... sterkte !!

                  Comment

                  • Harold
                    www.a1-carcleaning.nl
                    • 13-06-08
                    • 1234

                    #73
                    sohee......
                    Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                    A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

                    Comment

                    • wooter
                      Lichtbalkpsychoot
                      • 07-06-08
                      • 1880

                      #74
                      Oorspronkelijk geplaatst door squadracorse Bekijk bericht
                      Klote!! Maar is zo'n M dan al zo snel afgeschreven, of zijn er echt veel zaken krom? Zonde ... sterkte !!
                      Met een motor, interieur, kap en vier velgen ben ik niets als de rest in kreukels ligt...

                      Het ziet er dan ook naar uit dat de wagen verkocht gaat worden. Dan even een half jaartje Ford Fiesta rijden en dan zien we wel weer verder.

                      Echt dik zonde van de wagen, maar berouw komt naar de zonde en ik moet verder... Financieel is het geen ramp, maar het had beter uitgekomen. Tragische is dat als ik een project had, ik waarschijnlijk geen tijd had gehad voor die trackday en de Z4 dan ook niet in kreukels lag... Deze keer...

                      Dus als iemand nog een systeem/netwerkbeheerder MCSE en VCP zoekt met 10 jaar ervaring in de bancaire, petrochemische en telecom-sector hoor ik het graag
                      2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

                      Comment

                      • ExTaxi
                        Member van eerste uur....
                        • 05-06-08
                        • 8093

                        #75
                        nou nou, geen baan en een Z4M plat rijden is financieel geen ramp. Er zijn mensen die het beter doen dan ik!
                        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

                        Comment

                        • wooter
                          Lichtbalkpsychoot
                          • 07-06-08
                          • 1880

                          #76
                          Extaxi, zo bedoelde ik het niet... Op het moment dat je met een auto rijdt, laat het nu een Ford Fiesta, een Passat CC of een M3 zijn, betekent die auto eigenlijk geen kapitaal. In dat opzicht ben ik nu geen "geld verloren" maar zit ik nu zonder auto. Als zelfstandige heb ik evenwel een buffer opgebouwd voor in het geval dat ik een tijd zonder project zit. En die buffer wil ik niet aanspreken voor een nieuwe dure auto.
                          2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

                          Comment

                          • Ruud
                            Mantafahrer
                            • 05-06-08
                            • 6433

                            #77
                            Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk bericht
                            Op het moment dat je met een auto rijdt, laat het nu een Ford Fiesta, een Passat CC of een M3 zijn, betekent die auto eigenlijk geen kapitaal. In dat opzicht ben ik nu geen "geld verloren" maar zit ik nu zonder auto.
                            Dat is wel een hele aparte insteek...
                            Ik denk dat de meeste mensen (hier en elders) dat anders zien.

                            Comment

                            • Jasper
                              Relsmurf Emeritus
                              • 06-06-08
                              • 50821

                              #78
                              Wat-ie bedoelt is -denk ik- dat de laten we zeggen 50K die je in zo'n Z4 steekt vanaf het moment van aanschaf niet meer elders kan worden ingezet in je bedrijf. Als je hem vervolgens in een beweging tot nul afschrijft, verandert er feitelijk niks aan je working capital. Behalve dan dat je inderdaad even op zoek moet naar een nieuw vervoermiddel. Ik denk niet dat wooter probeert te suggereren dat-ie zo even zonder blozen een ton ophoest voor een nieuwe Z4. Zelfs al is dit misschien wel zo, dat weet ik natuurlijk niet.
                              Mini Cooper Clubman
                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                              "Jasper val dood." - RH

                              Comment

                              • wooter
                                Lichtbalkpsychoot
                                • 07-06-08
                                • 1880

                                #79
                                Jasper begrijpt het. Ik heb zeker geen ton om een Z4 M even te vervangen door een Z4 M, maar ik heb vandaag even veel op mijn bankrekening staan als voor het ongeval. Voor 600€ laat ik nu een Fiesta van 2000 oplappen en dan wilt dat zeggen dat dat mijn kostprijs is om zo snel mogelijk terug mobiel te zijn.

                                In boekhoudtermen: het vast capita daalt, de kosten stijgen maar op de bankrekening staat nog altijd even veel geld.
                                2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

                                Comment

                                • rocketscience
                                  Senior Member
                                  • 05-06-08
                                  • 2856

                                  #80
                                  Aaaah, nu pas gezien dus. Komt ervan als je je BMW wegdoet ... dan kom e hier ook niet meer met je moddervoeten.
                                  Spijtig, jong. Terug naar M op lange termijn toch, als ik ons gesprek herinner :-) Maar eerst focussen op de kleine en de vrouw.
                                  Rock on. RS.

                                  Comment

                                  • brun
                                    Writer, baby.
                                    • 05-06-08
                                    • 22487

                                    #81
                                    Auwauwauwauw wat zonde :-(
                                    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

                                    Comment

                                    • Harry
                                      Admin
                                      • 06-06-08
                                      • 26923

                                      #82
                                      Ik hoorde het dit weekend pas. Heel erg zonde van de auto zeg. Lijkt me een serieus harde klap. Heb je zelf echt helemaal niks?

                                      Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                      BMW 320Ci (van GF)



                                      Comment

                                      • Eddieee
                                        • 06-06-08
                                        • 7983

                                        #83
                                        Wat zonde, wooter, om de M nu al af te moeten schrijven. Erg spijtig.
                                        Ik kan me ons ritje op de nieuwjaarsmeeting nog heel goed herinneren.

                                        Sterkte, en zo te lezen in ieder geval alvast een nieuwe set 'wheels' aangeschaft. :-)
                                        Ooit stond hier iets.

                                        Comment

                                        • wooter
                                          Lichtbalkpsychoot
                                          • 07-06-08
                                          • 1880

                                          #84
                                          Harry, ik heb niks. Ik heb wat foto's van het ongeval gezien en als ik me de snelheid herinner dat we van de baan afgingen is het toch wel een harde knal geweest. De auto staat nu bij de dealer en hoewel alle deuren nog wel opengaan zie je toch dat het hele frame een slag heeft gehad (hij ziet er nu uit als een alfa :P).

                                          We zijn ons nu wat aan het orienteren naar de toekomst. Eerst een project verzilveren natuurlijk, maar voor wénag kan je in Duitsland een knappe 330d Touring vinden (een 320d kost quasi evenveel) met satnav, xenon, leder, cruise control en dakraampje en dat zou dan mijn daily worden totdat er terug Iets Leuks (+300pk) binnengerold kan worden, en dan zal mijn vrouwtje de dreier overnemen. Als BV moet je dan zelfs nog geen Mehrwertsteuer betalen. Andere scenario's zijn een 206 cc voor wénag, maar dat is dan 7000 euro die in een auto verdwijnt die ik later weer moet verkopen omdat we toch echt een achterbank nodig hebben.

                                          Maar goed, tussen nu en dan kan ook weer alles veranderen
                                          2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

                                          Comment

                                          • wooter
                                            Lichtbalkpsychoot
                                            • 07-06-08
                                            • 1880

                                            #85
                                            Zo, na twee maanden bij de dealer staan en de nodige biedingen binnen heeft de dealer zelf de beste prijs gegeven, en heb ik vandaag de factuur afgegeven, de papieren achtergelaten en de sleutelset overhandigd aan de dealer. De wagen is officieel van hen, en ik ga nog even verder sparen voor wat leuks. Een andere Z4 M staat hevig hoog op mijn verlanglijstje, maar voor de komende 3 maanden heb ik geen nood aan een tweezitter omdat ik het OV gebruik naar mijn huidig project, en we met onze eerste dochter toch echt wel een achterbank nodig hebben voor alle priveritten.

                                            Maar de dealer vertelde me dat ie net volgende week een Z4 M in Interlagosblau binnen krijgt... Laat me niet alleen met een zak geld
                                            2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

                                            Comment

                                            • wooter
                                              Lichtbalkpsychoot
                                              • 07-06-08
                                              • 1880

                                              #86
                                              Uche uche...


                                              Last edited by wooter; 04-07-09, 18:33.
                                              2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

                                              Comment

                                              • _Arthur
                                                Dinges
                                                • 07-06-08
                                                • 9181

                                                #87
                                                Nou gefeliciteerd maar weer :-)

                                                Deze wel heel houden he!

                                                Comment

                                                • Hansv
                                                  Tuttut-hoho'er
                                                  • 05-06-08
                                                  • 22684

                                                  #88
                                                  Ha, die Wooter;

                                                  Aangenomen dat het met dat voorbehoud wel goed zit; gefeliciteerd met je nieuwe speeltje!
                                                  Scherven brengen gelul.

                                                  Comment

                                                  • Lennart
                                                    Senior Member
                                                    • 07-06-08
                                                    • 14955

                                                    #89
                                                    Helemaal gemist, wat lullig man...
                                                    Ik weet hoe het voelt om een BMW veel te kort na aanschaf te moeten afschrijven...
                                                    Maar een dealer die je auto koopt 'onder voorbehoud van financiering' is wel een beetje rrrrrrrraarrrrrrrrrr. :-)

                                                    Comment

                                                    • wooter
                                                      Lichtbalkpsychoot
                                                      • 07-06-08
                                                      • 1880

                                                      #90
                                                      Lenny heeft 'm niet helemaal...

                                                      Eerst zien ofdat de banken moeilijk doen. Maar als een dealer gaat wuiven met interessante financieringsvoorstellen gaat mijn BV niet klagen
                                                      2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

                                                      Comment

                                                      • Harry
                                                        Admin
                                                        • 06-06-08
                                                        • 26923

                                                        #91
                                                        Dus je hebt gewoon weer een Z4M gekocht? lol, cool man! :-)

                                                        Gefeliciteerd en wees aub iets voorzichtiger met deze, maar dat komt vast goed!!

                                                        Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                        Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                        Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                        BMW 320Ci (van GF)



                                                        Comment

                                                        • _Arthur
                                                          Dinges
                                                          • 07-06-08
                                                          • 9181

                                                          #92
                                                          Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                                                          Helemaal gemist, wat lullig man...
                                                          Ik weet hoe het voelt om een BMW veel te kort na aanschaf te moeten afschrijven...
                                                          Maar een dealer die je auto koopt 'onder voorbehoud van financiering' is wel een beetje rrrrrrrraarrrrrrrrrr. :-)
                                                          En dan betalen ze ook nog veel te veel voor dat wrak

                                                          Comment

                                                          • Lennart
                                                            Senior Member
                                                            • 07-06-08
                                                            • 14955

                                                            #93
                                                            Ja, dat vond ik ook te onwaarschijnlijk, maar goed, gecondoleerd en proficiat tegelijk dan maar :-).

                                                            Comment

                                                            • Harold
                                                              www.a1-carcleaning.nl
                                                              • 13-06-08
                                                              • 1234

                                                              #94
                                                              foto's willen we zien....
                                                              Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                                                              A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

                                                              Comment

                                                              • wooter
                                                                Lichtbalkpsychoot
                                                                • 07-06-08
                                                                • 1880

                                                                #95
                                                                Echt wel eerst zien ofdat dat financieringsverhaal lukt, maar het is basically dezelfde wagen... Maar terug maar 15000km, en deze keer met PDC achteraan, elektrische zetels met memory en het zou de Hifi professional versie zijn... Voor de rest hetzelfde zwartlederen walknappa interieur met carbonlederen accenten, dezelfde zescilinder en hetzelfde buitenkleurtje. In Duitsland zijn er zeer veel zwarte Z4 M's te vinden maar dat vind ik zo een saai kleurtje, en ik vind dat op een M ook gewoon een echte M-kleur hoort.

                                                                En als de financiering in de soep draait sparen we lekker door voor cash eentje uit Duitsland te halen...
                                                                2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

                                                                Comment

                                                                • w220l
                                                                  Senior Member
                                                                  • 05-06-08
                                                                  • 32235

                                                                  #96
                                                                  PDC is erg handig als je achteruit de vangrail raakt... ;-)

                                                                  Gefeliciteerd.
                                                                  Veritatis simplex oratio est

                                                                  Comment

                                                                  Working...
                                                                  X