juli 2007:
Na wat ervaringen met de A-Manta & de B-Ascona op diverse circuits en het driften met de C-Kadett gemerkt dat circuitbelasting iets heel anders is voor een auto dan historische rallies rijden.
Tuurlijk je kunt wel rustig aan gaan doen, maar daar voor ben je niet op een circuit. Dus wil je brullen met die spullen. En een deukje hier of daar is dan niet zo belangrijk.
Vandaar dit projectje:

Ascona uit 1973 met een vol jaar APK, 2.0 E motor met setje dubbele 40-er Webers, verlaagd onderstel, Spax dempers en twee recaro sportstoelen met 4-punt gordels.
ATS cup-jes eronder met 195/50/15
De bedoeling is om de auto als hij technisch klaar is, met de roller een fris kleurtje te geven.
Hoewel vooral low-budget bedoelt, gaat er toch meer dineros in zitten dan je zo een-twee-drie denkt.
Na wat ervaringen met de A-Manta & de B-Ascona op diverse circuits en het driften met de C-Kadett gemerkt dat circuitbelasting iets heel anders is voor een auto dan historische rallies rijden.
Tuurlijk je kunt wel rustig aan gaan doen, maar daar voor ben je niet op een circuit. Dus wil je brullen met die spullen. En een deukje hier of daar is dan niet zo belangrijk.
Vandaar dit projectje:

Ascona uit 1973 met een vol jaar APK, 2.0 E motor met setje dubbele 40-er Webers, verlaagd onderstel, Spax dempers en twee recaro sportstoelen met 4-punt gordels.
ATS cup-jes eronder met 195/50/15
De bedoeling is om de auto als hij technisch klaar is, met de roller een fris kleurtje te geven.
Hoewel vooral low-budget bedoelt, gaat er toch meer dineros in zitten dan je zo een-twee-drie denkt.
Comment