BMW 330 xd special edition touring (bouwjaar 02/2005, E46 model)
204 pk/410 nm
Kilometerstand: 39.000!!!
2 jaar Huisselectgarantie
Uitgerust met ondermeer:
- automaat
- 4WD
- xenon
- leren bekleding icm sportstoelen
- navi professional
- harmann en kardon soundsystem
- cd wisselaar
- 17 inch velgen
- elektr schuif-kanteldak
- parkeersensor
- dimmende spiegels
- regen en lichtsensor
- ESP
- stoelverwarming
- Bluetooth
- Alarm klasse 3
etc etc etc
Gisterenavond heb ik de auto opgehaald, vandaag direct met mijn vriendin wezen 'winkelen' in winkelcentrum Oberhausen. Auto rijdt goddelijk. Snel (232 op de teller, ik had nog wel klein beetje over), heerlijk soepel, geweldig geluid, briljant onderstel, schitterend interieur en heerlijk zittende sportstoelen.
Hiervoor reed ik een Octavia 2.0 TDI Abt (175 pk/390nm) voorzien van allerlei opties. Erg fijne auto, met bijzonder felle pompverstuiver motor. Auto was prima, maar deze BMW was te mooi om te laten lopen!
204 pk/410 nm
Kilometerstand: 39.000!!!
2 jaar Huisselectgarantie
Uitgerust met ondermeer:
- automaat
- 4WD
- xenon
- leren bekleding icm sportstoelen
- navi professional
- harmann en kardon soundsystem
- cd wisselaar
- 17 inch velgen
- elektr schuif-kanteldak
- parkeersensor
- dimmende spiegels
- regen en lichtsensor
- ESP
- stoelverwarming
- Bluetooth
- Alarm klasse 3
etc etc etc
Gisterenavond heb ik de auto opgehaald, vandaag direct met mijn vriendin wezen 'winkelen' in winkelcentrum Oberhausen. Auto rijdt goddelijk. Snel (232 op de teller, ik had nog wel klein beetje over), heerlijk soepel, geweldig geluid, briljant onderstel, schitterend interieur en heerlijk zittende sportstoelen.
Hiervoor reed ik een Octavia 2.0 TDI Abt (175 pk/390nm) voorzien van allerlei opties. Erg fijne auto, met bijzonder felle pompverstuiver motor. Auto was prima, maar deze BMW was te mooi om te laten lopen!
Comment