Team Sideways Project E30 Nero
Vandaag dus men nieuwe dorimachine opgehaalt, ben er per toeval zondag op gestuit toen ik aan het rond rijden was met een kameraad van me, auto stond heel verdrietig ergens in een weiland
Ben gewoon aan de deur geweest bij die mensen en heb gevraagt of ze hem niet wilden verkopen, kreeg toen een nummer van de eigenaar, gister gebelt en vandaag opgehaalt 
Het is 87er E30 318i, 2deurs zonder schuifdak.
Helemaal origineel (nog)
Auto heeft zéér weinig roest, alleen de achterste wielkasten maar dat is wel te verhelpen
Op de andere typische E30 punten zoals voor bij de pedalen en schutbord en chassisbalken en dorpels is de carresorie kei en keihard dus daar ben ik wel blij mee 
Motor is kapot maar die gaat er toch binnenkort uit.
Doel is om een beest te bouwen in de trand van de andere Team Sideways E30's, motor e.d. ben ik nog niet uit wat er in komt. Eerst de carresorie opknappen en kooi kuipjes gordels etc.
Vanavond al het gehele interieur eruit gehaalt en de bumpers eraf gehaalt aangezien die niet netjes meer waren.
Foto's komen nog wel!
Vandaag dus men nieuwe dorimachine opgehaalt, ben er per toeval zondag op gestuit toen ik aan het rond rijden was met een kameraad van me, auto stond heel verdrietig ergens in een weiland

Het is 87er E30 318i, 2deurs zonder schuifdak.

Auto heeft zéér weinig roest, alleen de achterste wielkasten maar dat is wel te verhelpen

Motor is kapot maar die gaat er toch binnenkort uit.
Doel is om een beest te bouwen in de trand van de andere Team Sideways E30's, motor e.d. ben ik nog niet uit wat er in komt. Eerst de carresorie opknappen en kooi kuipjes gordels etc.
Vanavond al het gehele interieur eruit gehaalt en de bumpers eraf gehaalt aangezien die niet netjes meer waren.
Foto's komen nog wel!

Comment