Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geen tomtom in clio???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• geen tomtom in clio???

Hee, kan iemand mij vertellen waar ik een aansluiting vind voor een tomtom in mijn clio uit 94???
    Ik heb namelijk geen aanstekerdingens bij me radio ofzo in de buurt.

Thanks Femke

In sommige uitvoeringen zit idd geen aansteker. Die is met een beetje handigheid wel zelf aan te leggen (als je het zelf doet ben je voor pakweg 15-20 euro wel klaar incl. wat draadjes, koppelstukjes e.d. bij de Halfords).

Anders kan de dealer het ook voor je (kost uiteraard wat meer ;-) ).
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Thanks

Heej, bedankt voor je snelle reactie!

Maar weet je of ze dan bij de halfords dan ook helpen met t inbouwen, van die aanstekerdingens?

Groetjes Femke

Comment

Bij de grotere Halfords wel.
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Benieuwd naar de mogelijkheden bij Halfords? Halfords heeft alles in huis voor auto en fiets. Bestel gemakkelijk online met Afterpay of Ideal.

Benieuwd naar de mogelijkheden bij Halfords? Halfords heeft alles in huis voor auto en fiets. Bestel gemakkelijk online met Afterpay of Ideal.

Comment

Je kan ook gewoon de radio eruit trekken. tom tom snoer doormidden knippen. en de juiste draden in het tom tom oplaadsnoer achter op de radio samenknopen met de + aarde en -

helemaal 'mooi' om dan een gaatje boven op dashboard te boren vlak onder de plek waar je de tomtom aan je ruit plakt...dan loopt die draad niet door de auto heen maar direct weggewerkt

Comment

doe het dan wel goed....een tomtom kan NIET tegen verkeerd om aangesloten draden.

Comment

Dan is 20 Euro bij Halfords niet verkeerd... ;-)

Comment

2e hands TomTom; 70€
                  Renault Clio ; 1200€
                  Paar draadjes; 3,50€

Onschuldige blik bij afgefikte Clio; Priceless
                  De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Working...
                  X