Het is zover..sinds vandaag eigenaar van een heuse e34 M5 3.6, kenteken november 1989, Macaoblauw...preview:
http://link.marktplaats.nl/255266637
Ben echt als een kind zo blij en enorm opgelucht want de zoektocht was soms zo teleurstellend en de zomer kwam eraan en wilde daar zo graag mijn 'hobby-auto' hebben. En dingen leren die me nu als 1 groot mysterie doen voorkomen en onmogelijk lijken...(door het linkerraam kijken, naar links sturen, en met je rechtervoet spelen, en wanli's op de achteras..zoiets
)
De zoektocht was bij lange na niet zo succesvol geweest, alsmede niet zo gezellig, zonder de beste partner in crime die je aan je zijde kan hebben..FaF!!! Ongelovelijk wat een persoon aan kennis aan ervaring kan hebben..incl. erg veel realiteitszin en heel belangrijk: Down to earth en nuchter als ik vrouwelijk emotioneel labiel weer gevallen was voor dan weer looks, dan weer power, dan weer dat ene leuke knopje, dan weer...GEK zou je evan worden..hoe heb je het volgehouden..tenks buddie!!
Wat achtergrond:
Auto is (nog lang) niet perfect maar in de basis is de auto prima. Belangrijkste: geen roest en mechanisch gezond.
Auto heeft 265K km op de klok staan en heeft 4 jaar geleden bij 115K km een volledige motorrevisie gehad, oftewel in 4 jaar heeft de vorige eigenaar 150K km gereden, voornamelijk veel ritten van Nederland naar Italie (geen straf lijkt me). Op onderhoud is niet bezuinigd en de juiste olie gebruikt. Motor hangt geweldig aan het gas en neemt op snelheid enorme stappen voorruit.
Ik breng de auto komende maandag naar Offenga in Franeker met een puntje of 20 waar ik wat aan wil laten doen. Ben erg benieuwd wat hij eraan kan doen, maar hij ik weet zeker dattie daarna NOG beter bevalt. Ook de huidige Alpina's gaan het veld ruimen voor de originele M Technic I velgen (de turbines). Noem me gestoord, maar ik vind een originele e34 M5 3.6 met turbines en oranje knippers ECHT geweldig mooi..
De carrosserie heeft veel dutjes en krasjes. Maar middels een professionele poets- en cleanbeurt na terugkomst uit Franeker hoop ik dat veel krasjes voor het oog in ieder geval verdwenen zijn.
Foto's is vandaag nog niet gelukt (er moest gereden worden!! ) maar komen er asap aan. Zal ze maken zoals ie er nu bij staat zodat een goede 'voor/na'-beoordeling mogelijk is..
I keep you posted en ik ga nu weer even uit het ramen kijken kwijlen!
Gumgroet,
Pascal
http://link.marktplaats.nl/255266637
Ben echt als een kind zo blij en enorm opgelucht want de zoektocht was soms zo teleurstellend en de zomer kwam eraan en wilde daar zo graag mijn 'hobby-auto' hebben. En dingen leren die me nu als 1 groot mysterie doen voorkomen en onmogelijk lijken...(door het linkerraam kijken, naar links sturen, en met je rechtervoet spelen, en wanli's op de achteras..zoiets

De zoektocht was bij lange na niet zo succesvol geweest, alsmede niet zo gezellig, zonder de beste partner in crime die je aan je zijde kan hebben..FaF!!! Ongelovelijk wat een persoon aan kennis aan ervaring kan hebben..incl. erg veel realiteitszin en heel belangrijk: Down to earth en nuchter als ik vrouwelijk emotioneel labiel weer gevallen was voor dan weer looks, dan weer power, dan weer dat ene leuke knopje, dan weer...GEK zou je evan worden..hoe heb je het volgehouden..tenks buddie!!
Wat achtergrond:
Auto is (nog lang) niet perfect maar in de basis is de auto prima. Belangrijkste: geen roest en mechanisch gezond.
Auto heeft 265K km op de klok staan en heeft 4 jaar geleden bij 115K km een volledige motorrevisie gehad, oftewel in 4 jaar heeft de vorige eigenaar 150K km gereden, voornamelijk veel ritten van Nederland naar Italie (geen straf lijkt me). Op onderhoud is niet bezuinigd en de juiste olie gebruikt. Motor hangt geweldig aan het gas en neemt op snelheid enorme stappen voorruit.
Ik breng de auto komende maandag naar Offenga in Franeker met een puntje of 20 waar ik wat aan wil laten doen. Ben erg benieuwd wat hij eraan kan doen, maar hij ik weet zeker dattie daarna NOG beter bevalt. Ook de huidige Alpina's gaan het veld ruimen voor de originele M Technic I velgen (de turbines). Noem me gestoord, maar ik vind een originele e34 M5 3.6 met turbines en oranje knippers ECHT geweldig mooi..
De carrosserie heeft veel dutjes en krasjes. Maar middels een professionele poets- en cleanbeurt na terugkomst uit Franeker hoop ik dat veel krasjes voor het oog in ieder geval verdwenen zijn.
Foto's is vandaag nog niet gelukt (er moest gereden worden!! ) maar komen er asap aan. Zal ze maken zoals ie er nu bij staat zodat een goede 'voor/na'-beoordeling mogelijk is..
I keep you posted en ik ga nu weer even uit het ramen kijken kwijlen!
Gumgroet,
Pascal
Comment