Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW 318i Touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• BMW 318i Touring

Vanmiddag opgehaald, de eerste 100km zitten erop en ik ben dr erg blij mee.
    De iDrive met navi pro is heel, heel heeel erg leuk Binnenkort ff wat meer foto's maken en wat ervaringen neerzetten.

gr,
    wouter
    Attached Files

Ziet er prima uit Wouter.
    Gefeliciteerd en veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken.

Mooie velgen ook, maar ik mis toch wel 1 heel belangrijk item.......waarom nou Shadow Line ipv CHROME Line:-)

Tenmisnte zo heet dat toch nog steeds?
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Mooie kar, Wouter! Die FL is echt een verbetering.

Comment

Van dat chrome-tape koop je toch bij de LIDL voor 5 euro per 10 meter John ? Kun je ook mooie striping over je dak en motorkap mee maken heb ik gehoord

Zie je dat al voor je .. 2 van die brede chromen strepen over je hele auto. Bloedjemooi wordt ie daarvan!

Comment

Nette bak idd, alleen nog steeds jammer dat je geen witte hebt genomen. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Mooie bak hoor. Maar is dat nou nog een beetje vooruit te branden?
            BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

thanks,

tja John, ik ben niet zo van het chrome, denk zelfs om de grill te vervangen voor een zwarte
              En of ie een beetje rap gaat, ligt er maar aan wat je gewend bent, ik een 2.0tdi (140pk), dus ik vind dat ie rap genoeg gaat ja. Je moet alleen wel heel erg in de toeren rijden om dat te bereiken. Maargoed, na 200km ben ik nog niet volle polle gegaan.

Comment

Mooi ding, gefeliciteerd! Heb zelf inmiddels 30.000 km gereden met mijn pre-facelift 318iT, en ben nog altijd bijzonder tevreden. Echt snel is zo'n 318i natuurlijk niet, maar de auto heeft voor dagelijks verkeer imho zeker voldoende vermogen. Besturing en wegligging zijn top.

Comment

@wouter, feli!. Mooie wagen. het enige verschil aan de buitenkant is dat ik wel chrome line heb. en dat is toch wel mooi.

velgen is goede keuze. ik heb ze ook!
                  Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

[QUOTE=6bakkie;100382het enige verschil aan de buitenkant is dat ik wel chrome line heb. en dat is toch wel mooi.
                    QUOTE]

Dat zei ik toch al, jij hebt tenminste smaak 6bakkie:-)
                    2 x ouwe premium meuk
                    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

En na 9 (?) jaar gummen mag nog niemand z'n eigen smaak hebben

Nee prima keuze, mooie zwarte subtiele waken, mooi praktisch zo'n touring en in deze uitvoering mistaat ie zeker niet.

Comment

ach ja, ieder z'n ding. Ik ben dr superblij mee en vind chrome spuuglelijk, dus we mogen blij zijn dat het een optie is die we wel/niet kunnen aanvinken

Comment

Working...
                        X