Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

147 (GTA) defect thread ;)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• mooi man! Weg met dat lawaaiierige ouwe benzineslurpende hok!
    Slotje!
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 6bakkie Bekijk bericht
      wat zullen ze vragen? 12,5 mille en je hebt em voor 11 ingeruild?
      nee joh. Zo'n ouwe krant is nou ook weer niet. (Hoewel Galleria Amsterdam zuid-oost nog flink onder dat bedrag zat.)
      Forza!

Comment

• daar staat ie dan:
        http://list.auto-commerce.nl/view/au...est=&template=

als iemand 'm koopt, meld het even. Ik vind het wel leuk om te weten waar hij terecht komt.
        Forza!

Comment

• Blijft een supermooie wagen. Wel weer suf, die advertentie zonder km-stand en prijs. 't Is geen auto van een miljoen of zo, zet er gewoon die prijs bij.
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Mooi, stijlvol ding! En prijs 'o.a.'- sjiek :-)
            Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• kmstand is 124.000. Hij staat er pas sinds zaterdag, en ze moeten 'm natuurlijk nog even netjes poetsen. Nieuwe bandjes..

De andere GTA's bij Prins hebben ook gewoon prijs etc. dus dat zal wel snel volgen.
              Last edited by Scudetto; 01-02-11, 09:24.
              Forza!

Comment

• Maaruh, heb ik dan gemist wat je er voor terug hebt? Ook een XK8 zeker?
                Oliestoken voor het goede doel

Comment

• Nee, ik ben merkvast http://www.gummen.org/forum/showthre...ietta-QV/page2
                  Forza!

Comment

• wim prins heeft nu 5 (!) 147 GTA's te koop staan. das best veul. als ik naar de andere GTA's kijk, zal die van scudetto rond de 13500 gaan kosten.
                    Bmw f11 525d e46 330 cabrio en e38 740i

Comment

• Die 6bakkie kan wel aan 't werk bij Prins. 13.950 staat er nu bij.
                      Forza!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                        Die 6bakkie kan wel aan 't werk bij Prins. 13.950 staat er nu bij.
                        heb wel een beetje gevoel voor handel in urnen.

Comment

• nu op MP

http://auto.marktplaats.nl/alfa-rome...ta_ind=31&fs=1

ben wel benieuwd naar de marge van Wim Prins....

Comment

• Gisteren heb ik mijn GTA ingeruild. Na 12 jaar Alfa V6 ga ik ook voor een 4 cilinder turbo

*heeft bult op voorhoofd*
                            AR Giulietta QV Savali
                            Maserati Racing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hessel Bekijk bericht
                              Gisteren heb ik mijn GTA ingeruild. Na 12 jaar Alfa V6 ga ik ook voor een 4 cilinder turbo

*heeft bult op voorhoofd*
                              Ohnee toch... Een Polo slowmotion?
                              Oliestoken voor het goede doel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
                                Ohnee toch... Een Polo slowmotion?
                                LOL. Bijna.
                                Mijn keus is gevallen op een Giulietta QV. Wit met rood leer.
                                AR Giulietta QV Savali
                                Maserati Racing

Comment

• He dat is grappig!
                                  Alle GTA-rijders aan de Giulietta?

Welke kleur, wielen en opties?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Volgens mij een witte met rood leer, Harry. Zou jou toch bekend voor moeten komen.

Proficiat Hessel! Wel jammer dat er weer een Busso minder is nu.
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• gefeliciteerd Ik ben benieuwd hoe de QV je gaat bevallen tov de GTA

Waar heb je 'm ingeruild?
                                      Last edited by Scudetto; 19-03-11, 18:51.
                                      Forza!

Comment

• Dank u.

Mijn QV wordt dus wit met rood leer. Auto krijgt 18 inch Sport 8C velgen met het business pakket (Navi, blue & me etc), bi-xenon, stoelen elektrisch verstelbaar en nog wat kleiner spul zoals een diffusor met dubbele 90mm pijp. Levertijd is iets van 12 weken, nog even geduld.

GTA heb ik ingeruild bij dat bekende adres in Houten. Tja, dat Busso geluid ga ik wel missen denk ik. Verder zitter er alleen maar nadelen aan een GTA Vooral het werkelijk belachelijke benzine verbruik. Ik heb met de gedachte gespeeld om de 147 te houden. Sentiment, laatste V6, toch wel een leuke auto met alle aanpassingen. Nee. Eigenlijk is het niet speciaal genoeg. Dan liever terug naar een goede 75 V6 of een 916 Spider. Ik heb ook nog een Maser die te weinig buiten komt, dan rij ik daar wel wat vaker mee
                                        AR Giulietta QV Savali
                                        Maserati Racing

Comment

• Woei. Wit, rood leer en 8c-velgen. Is misschien wel de mooiste combi op de Giulietta. Gefeliciteerd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                            He dat is grappig!
                                            Alle GTA-rijders aan de Giulietta?

Welke kleur, wielen en opties?
                                            er zijn sowieso "veel" GTA-rijders die overstappen op de QV! Leuk Hessel, dan zie ik je ook wel op het Giuliettaclubforum!
                                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                              er zijn sowieso "veel" GTA-rijders die overstappen op de QV! Leuk Hessel, dan zie ik je ook wel op het Giuliettaclubforum!
                                              Op zich wel begrijpelijk aangezien de QV het eerste serieuze Alfa Romeo alternatief is voor de 147 GTA. Van de alle 5 de GTA's bij Wim Prins zijn ingeruild op QV's
                                              Forza!

Comment

Working...
                                              X