Ik had de witte 205 GTi een jaar geleden al een keer voorgesteld in een combi-topic met de 540, maar aangezien er inmiddels het nodige aan de witte is veranderd en de 540 niet meer in mijn bezit is, toch maar een nieuwe topic aangemaakt.
In september 2008 had ik hem al aangeschaft:
- van 1e eigenaar
- compleet dealer onderhouden
- 182.000 op de klok
Toen ik de 530d gisteren op de foto vastlegde , bedacht ik me dat ik van de witte 205 nog helemaal geen "nieuwe" foto's had gemaakt. Vandaag de witte dus maar even uit zijn garagebox gehaald, gewassen en op de foto gezet. Wat is het verschil sinds aanschaf? Eigenlijk niet zo veel, maar al met al ziet hij er weer een stuk frisser uit:
- nieuwe luxe kentekenplaten met opliggende letters
- niewe koplampen, knipperlichten en verstralers
- nieuwe badges op de achterklep
- velgen laten poedercoaten
- rode vloerkleed verwijderd en grondig gereinigd
- zijkussen bestuurdersstoel vervangen
Momenteel ben ik in dubio om hem te verkopen. Van de ene kant is het een speld in de hooiberg die ik heb gevonden, maar van de andere kant is het ook zonde om er maar 2.500 km per jaar mee te rijden...... Zal er nog eens een paar nachtjes over slapen. Meer foto's vind je hier
In september 2008 had ik hem al aangeschaft:
- van 1e eigenaar
- compleet dealer onderhouden
- 182.000 op de klok
Toen ik de 530d gisteren op de foto vastlegde , bedacht ik me dat ik van de witte 205 nog helemaal geen "nieuwe" foto's had gemaakt. Vandaag de witte dus maar even uit zijn garagebox gehaald, gewassen en op de foto gezet. Wat is het verschil sinds aanschaf? Eigenlijk niet zo veel, maar al met al ziet hij er weer een stuk frisser uit:
- nieuwe luxe kentekenplaten met opliggende letters
- niewe koplampen, knipperlichten en verstralers
- nieuwe badges op de achterklep
- velgen laten poedercoaten
- rode vloerkleed verwijderd en grondig gereinigd
- zijkussen bestuurdersstoel vervangen
Momenteel ben ik in dubio om hem te verkopen. Van de ene kant is het een speld in de hooiberg die ik heb gevonden, maar van de andere kant is het ook zonde om er maar 2.500 km per jaar mee te rijden...... Zal er nog eens een paar nachtjes over slapen. Meer foto's vind je hier
Comment