Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

witte originele 205 GTi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• PACO
    replied
    Whoei, dat was idd een heel mooi karretje!
    Origineel en niet versjond

Leave a comment:

• Jeroen
    replied
    En je hebt mij niet eens gebeld? :-) Jammer, maar goede beslissing; auto's zijn toch niet voor eeuwig, en je kunt nu zeggen dat je een erg mooie 205 GTi hebt gehad.

Leave a comment:

• Pakkie
    replied
    Heb de witte 205 GTi inmiddels verkocht. Ik deed er te weinig mee en hij stond al 2 jr in de wacht om nog verder geperfectioneerd te worden. Blijkbaar kon ik de motivatie daarvoor niet opbrengen. Toen zich spontaan iemand meldde voor de witte GTi heb ik de knoop doorgehakt en hem verkocht.

Leave a comment:

• Jurgen
    replied
    Wat een ontzettend mooi exemplaar! Vooral van binnen zie je ze niet vaak zo netjes. Een jaar of 10 geleden waren de 205 gti en de renault 5 gt turbo mijn favo auto's, helaas had ik toen het budget niet om er een te kopen (maar goed ook, want het onderhoud had ik toen echt niet kunnen betalen).

Ik snap je dilemma wel, zeker naast je 205 ring exemplaar zal de gewone GTI wellicht niet zo speciaal aan doen. Maar toch ook erg zonde om weg te doen...

Leave a comment:

• htt-thalan
    replied
    Zal je vast een lieve duit voor vragen, niet?

Ziet er echt smetteloos uit. Ik kan me de twijfel voorstellen, als je er zo weinig in rijdt, maar misschien is het voor de hand liggende alternatief voor verkoop wel gewoon meer kilometers maken in dit stukje historie? Ik weet dat ik dat zeker zou doen, was ik de eigenaar...

Leave a comment:

• Pakkie
    started a topic witte originele 205 GTi

witte originele 205 GTi

Ik had de witte 205 GTi een jaar geleden al een keer voorgesteld in een combi-topic met de 540, maar aangezien er inmiddels het nodige aan de witte is veranderd en de 540 niet meer in mijn bezit is, toch maar een nieuwe topic aangemaakt.

In september 2008 had ik hem al aangeschaft:
    - van 1e eigenaar
    - compleet dealer onderhouden
    - 182.000 op de klok

Toen ik de 530d gisteren op de foto vastlegde , bedacht ik me dat ik van de witte 205 nog helemaal geen "nieuwe" foto's had gemaakt. Vandaag de witte dus maar even uit zijn garagebox gehaald, gewassen en op de foto gezet. Wat is het verschil sinds aanschaf? Eigenlijk niet zo veel, maar al met al ziet hij er weer een stuk frisser uit:

- nieuwe luxe kentekenplaten met opliggende letters
    - niewe koplampen, knipperlichten en verstralers
    - nieuwe badges op de achterklep
    - velgen laten poedercoaten
    - rode vloerkleed verwijderd en grondig gereinigd
    - zijkussen bestuurdersstoel vervangen

Momenteel ben ik in dubio om hem te verkopen. Van de ene kant is het een speld in de hooiberg die ik heb gevonden, maar van de andere kant is het ook zonde om er maar 2.500 km per jaar mee te rijden...... Zal er nog eens een paar nachtjes over slapen. Meer foto's vind je hier

Working...
X