Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

audi a8 3.7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• audi a8 3.7

rij nu 2 jaar deze wagen.vorige auto gestolen dus kocht een a8 uit 1999 met 157000 op de teller wat nap aantoonbaar was dus echte km.hele fijne auto met weinig problemen .voor degene die een a8 wil aanschaffen moet op een paar dingen goed letten. zwakke punten van deze auto"s zijn mede door de grote motoren en gewicht zijn:draagarmen [aluminium],automaat voor 1999 zijn die dingen belabberd en zal je na 200000km problemen kunnen verwachten.je abs systeem kan nog wel ineens in storing vallen.en voor degene die dent dat hij voor 6000 euro een knappe a8 kan kopen kan nog wel eens voor nare verrassingen komen te staan door achterstallig onderhoud.je bent al snel 12000 euro voor een goede onderhouden auto kwijt.maar ja je rijd wel als een koning en of je nu 80km per uur rijdt of 150 zo'n auto heeft daar geen moeite mee .en met een verbruik van 1op8 is het ook goed te doen.

Welkom op 't forum dan maar.

Heb je al fotos ?

Comment

Welkom op Gummen Boonstra! :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

A8 3.7

Hoi,

Welkom op het forum. Supergave wagens, wil er zelf ook nog ooit eentje aanschaffen. Maar in mijn geval zal het toch eerder een dikke A6 worden denk ik. Je onderschrijft een beetje het gevoel wat ik zelf bij de A8 I heb: je koopt ze vanaf 5000 euro en dat bedrag ben je bij de volgende onderhoudsbeurt meteen weer kwijt.

Een V8 is natuurlijk 10 keer beter dan een 2.5tdi of 2.8, maar waarom trouwens de 3.7? Neem aan dat de kosten van de 4.2 nauwelijks hoger zijn?

Comment

Zeg Boonstra, waar blijven nou die foto's ? :-)

En natuurlijk welkom hier.
          2 x ouwe premium meuk
          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Duidelijk weer een eendagsvlieg, die overal op internet wat schrijft over zn nieuwe wagen.

Wel mooi gebruik van leestekens en alinea's, dat dan weer wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk bericht
              Duidelijk weer een eendagsvlieg, die overal op internet wat schrijft over zn nieuwe wagen.

Wel mooi gebruik van leestekens en alinea's, dat dan weer wel
              klopt. kan ik wat van leren natuurlijk. als dat ik het ook een mooie auto vindt. en ook een echte audi. maar waarom een 4.2. ik liep tegen een 3.7 aan. is toch ook een leuke wagen. met dezelfde kant tekening. als bij de mijne.
              Is zo'n A8 ook een Quattro? Met handbak?
              * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
              * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Stond juist in de laatste Autovisie een artikel over de 1e serie A8 met o.a. wat aankooptips e.d.
                Oliestoken voor het goede doel

Comment

Eh, waar haalt Slibbe die 2e quote vandaan?

Comment

Working...
                  X