Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Einser Coupé: de kapitulatie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Einser Coupé: de kapitulatie

Het is er toch van gekomen, vandaag deze besteld:
    *zie foto's*

118d met M-Sport pakket, Boston Lemon leder interieur en een paar essentials erbij (30% van de prijs is opties, het is toch waar wat ze zeggen: opties nekken je). Mooie voorwaarden gekregen, meer korting dan ik uitgerekend en gevraagd had (vrouwtje was erbij, maak voor jullie zelf dan maar uit wie gebukt heeft, ha!).

Eind maart wordt ie geleverd.
    Attached Files
    Rock on. RS.

Ha, een wijvenauto* erbij op gummen!

* copyright ExTaxi

Ik vind 't intussen met afstand de leukste 1. Gefeliciteerd met de keuze, RS.
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

leuke auto voor je vrouw!
      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

"op een een reactie van Scirocco-hater K33z wacht*
        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Geen climate control derin?

Comment

Yup, een wijvenauto :-) ach, best een leuk gebakje. Vind het ook wel een fijn model. Mooier dan de Hatch, hoewel de term mooier relatief is :-) als je hem naast een A3 zet, lijkt die wel opgetrokken uit saaiheid. Kids vonden hem ook leuk - go figure, zijn ook meisjes.

Zit climate in en satnav pro en zo, Xenon erop en PDC, zijn de belangrijkste denk ik. Verder nog een paar kleinere zaken. Veel dingen zijn al door dat MSport gedekt.
            Rock on. RS.

Comment

Belgisch hardsteen er in?
              fka v164

Comment

Gaaf man. Die sedandingen zie je veel te weinig.
                ''Thank God for the internet experts''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                  Ha, een wijvenauto* erbij op gummen!

* copyright ExTaxi
                  Huh, dit is geen hatchback, toch?

;-)

En feli, maar kijk uit; je begint verslavingsverschijnselen te vertonen. :-P
                  Every second of your life is a part of your song

Comment

Mooi ding maar 1-serie + M-sport + runFlat wordt dat dan niet te stug voor MdV ?

Comment

Eens met Dutch, de mooiste vd Einsers. En weer eens niet eentje in het grijsgrauwblauw.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rocketscience Bekijk bericht
                        Yup, een wijvenauto :-) ach, best een leuk gebakje. Vind het ook wel een fijn model. Mooier dan de Hatch, hoewel de term mooier relatief is :-) als je hem naast een A3 zet, lijkt die wel opgetrokken uit saaiheid. Kids vonden hem ook leuk - go figure, zijn ook meisjes.

Zit climate in en satnav pro en zo, Xenon erop en PDC, zijn de belangrijkste denk ik. Verder nog een paar kleinere zaken. Veel dingen zijn al door dat MSport gedekt.
                        Ok is dus gewoon een voorbeeld configuratie, zou het wel vreemd vinden zo een luxe wagen en dan geen climate derop :-)

Comment

Gefeliciteerd, de coupe is natuurlijk verruit de mooiste 1-serie. Maar ik ben niet echt gek van de velgen moet ik zeggen.
                          BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

proficiat.

Dacht het gisteren al (zie gummer gespot draadje).
                            There are no stupid questions,
                            but there are a LOT of inquisitive idiots.

Comment

Gefeliciteerd RS. Mooie auto.

Vergeet niet om er winterbanden bij te bestellen voor volgend jaar

Comment

Gefeliciteerd! Mooi interieur zo, man!

Comment

Mooiste 1-model, en fraaie kleur! Congrats RS!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ___JC___ Bekijk bericht
                                    Gefeliciteerd, de coupe is natuurlijk verruit de mooiste 1-serie. Maar ik ben niet echt gek van de velgen moet ik zeggen.
                                    Bedankt. :-)

Dat zijn de standaard 17 inchers van onder het M-Sport pakket. Ben er niet 100% zeker van. Misschien dat ik er nog andere onder laat zetten. Ben er nog niet helemaal uit. De 18 inchers zijn dan weer wel mooi, maar een beetje erover voor dit model.
                                    Rock on. RS.

Comment

Bedankt trouwens allemaal voor de congrats. Niks makkelijker dan een nieuwe auto kopen hé :-) behalve voor Panda ... en JB, die er 2.500 posts voor nodig heeft.

Over de kleur, ik wilde echt GEEN grijze of blauwe, laat staan zilver. Dit is een klein autootje en dat mag best een pittig kleurtje hebben. Over herverkoop heb ik het nu efkes niet :-) Dit is toch een beetje een speciale kleur ...

Mental Note: inderdaad winterbanden. :-)
                                      Rock on. RS.

Comment

In een witte blijf je zitte....

:-)

Eens dat een afwijkende kleur gewoon leuk is.

Nogmaals gefeliciteerd.

Ps: Waarom feliciteer je eigenlijk iemand als deze iets heeft....gekocht?

Comment

Kleintje:

Bedankt trouwens allemaal voor de congrats. Niks makkelijker dan een nieuwe auto kopen hé :-) behalve voor Panda ... en JB, die er 2.500 posts voor nodig heeft.
                                          Verder ja, wit ... I don't know. Vind wit echt meer een modekleur, en die gaan NOG moeilijker te verkopen zijn. Ben nooit echt voorstander voor wit geweest. Vandaar rood.
                                          Rock on. RS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                                            Ps: Waarom feliciteer je eigenlijk iemand als deze iets heeft....gekocht?
                                            Nou bij deze ; jij ook gefeliciteerd met de verKOOP van je Voyager Dat er maar veel heilige blauw-witte propellors voor de in de plaats mogen komen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht

Deze velgen zijn toch veel mooier RS? Die andere lijken net karrewielen.
                                              BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ___JC___ Bekijk bericht
                                                Deze velgen zijn toch veel mooier RS? Die andere lijken net karrewielen.
                                                Dit zijn de MSport 18 inchers. En dat is er lichtjes over, mijn inziens.
                                                Plus, it's making promises I cannot keep. Op de 123d of de 135i, ok, tot daar, maar op een magere 118d?
                                                Rock on. RS.

Comment

Velgen kunnen een auto maken of breken. Vermogen maakt dan toch niet zoveel uit? Kijk als je m verlaagd tot op de grond, vier uitlaten aan de achterkant hangt en spoilerts erop gooit, ja dan is het echt fout.

Deze 17 inchers zijn ook erg mooi

Last edited by JC; 31-01-10, 16:39.

Comment

Proficiat Bruno! Leuke wagen voor de dagelijkse kilometers, en nog fun ook als het moet (pas op met lantaarnpalen!)... kleurencombi is super, hulde voor de lederkleur, helemaal af.
                                                    Mini Cooper Clubman
                                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Thanx JB. Het was zo'n: 'ga eens wild'-momentje, rood was erover maar dit is nog meer dan OK. Met de zwarte dakhemel erbij zal het vast fijn zitten zijn, be it rather cramped, maar ja. Ik heb dat alu stripje er ook maar uitgegooid, er komt donker hout in (dus het is géén Belgische hardsteen, hewel dat ook niet zou misstaan, ha!). Vind dat zoveel stijlvoller dan een 'carbon imprinted' alu strip, er terwijl we toch aan het bukken waren, kon die boomstam er ook wel bij.

-JC- dat zijn geen einser velgen, geloof ik. En wbt ET waardes en zo kan dat nogal verschillen, trust me, I know. De velgen die ik voor de e28 had gescoord passen WEL als wintervelen onder deze dan. Allez, nog een geluk.

Mbt de velgen: ja, ja ... ik weet het, maar gaat met 18 inch en RFs de kwaliteit en het comfort niet enorm zakken? Er zit een sportonderstel onder ook. Anders het sportonderstel droppen en de 18 inchers nemen ... hm. Keuzes, keuzes, keuzes. OK, die reguliere 18 zijn erg mooi, getuige daarvan héél erg veel foto's van wankers van overal.

De Msports zijn ongetwijfeld lichter, niet dat dat wat uitmaakt:

Er zijn een bende 17 inchers te verkrijgen ook. Ik heb me dar eigenlijk nog nooit druk om gemaakt .. meestal zaten de wielen en velgen er gewoon onder. LOL
                                                      Last edited by rocketscience; 31-01-10, 17:44.
                                                      Rock on. RS.

Comment

RS, ik dacht dat het de sterwielen voor de 1 serie waren (nummer 142) in 17 inch. Maar die 18 inchers zijn VEEL mooier. Godsmiljaar wat schoon.

Comment

Ahaa, helemaal goed Bruno, gefeliciteerd man.
                                                          Kom eens gauw langs, dan ga ik voor het eerst van m'n leven zo'n ding IRL zien.

Maarre is dat tegenwoordig nieuw hier......je wordt hier toch pas voor vol aangezien als je minimaal een 6 in lijn en 250+ PK Beamer heb of wat? :-)
                                                          2 x ouwe premium meuk
                                                          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                                          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

(vrouwtje was erbij, maak voor jullie zelf dan maar uit wie gebukt heeft, ha!).
                                                            Dat is niet moeilijk, gaat het zitten al een beetje?

;-)
                                                            Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                                            Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Klopt allemaal heameaux die BMW dealerts :-)
                                                              2 x ouwe premium meuk
                                                              BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                                              Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

"Ze pakken je daar waar je 't 't meeste voelt..."

Comment

Working...
                                                                X