Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jeroen en zijn auto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Niet meer helemaal hoe die was, als je het mij vraagt... :S
    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Klopt, die foto hierboven dateert uit de begintijd, en inmiddels is de auto ruim 50.000km (zowel dagelijkse als circuitkilometers) verder, en een aantal duizenden euro's aan modificaties, en aan onderhoud. Dus nee, het is niet dezelfde.
      ''Thank God for the internet experts''

Comment

Jeroen,

Hoezo heb je de auto niet hier of op DF te koop aangeboden.
        Door hem direct aan de handel te verkopen hebben wij hem weer misgelopen.
        Ken wel weer wat gebruiken na die 100 euro Megane Coupé, waar mijn vrouw vreselijk veel schik van heeft :-)

Comment

• Zie jij je vrouw al driftend door de straat gaan dan? :-)

Comment

• Je ken toch ook gewoon met dat hok rijden !!
            Jouw definitie van gewoon rijden is dus full lock ;-)

S.

Comment

• Jouw definitie van gewoon rijden is dus full lock ;-)
              Joh.....

Heb je al eens bij Jeroen in de auto gezeten?

Comment

• Even een oud draadje reanimeren: mijn oude E30 staat weer te koop. Ik had hem voor het laatste gespot op een video van een IVA circuitdag uit 2010, waar de auto voorbij kwam flitsen. Goed, die leefde dus nog. En nog steeds, na alle circuitdagen. Toch schitterend hoe sterk zo'n auto is, sinds 2007 wordt het ding (al in zijn nadagen) al over circuits gerost, en het blijft gewoon goed gaan. Sterk spul, die E30's.
                Helemaal hetzelfde is de auto niet meer: ander onderstel, wel een sper maar niet mijn 45% sper, kooi toegevoegd, gestript interieur enzovoort. En nog steeds met de oude schade van de Lancer Evo die ooit in de kofferbak knalde. Ik heb heel veel meegemaakt met dit apparaat, uiteindelijk. Wil ik hem dan terug? Nee, maar een dagje ouderwets banden roken zou mooi zijn :-)

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/b...f4f8b9c5b7a618

Comment

Working...
                X