Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn Mazda Miata

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gisteren de laatste dingen weer gemonteerd (die 4 andere wielen, bodemplaat o.a.) en even warm laten draaien en daarna een proefrit.
    Dat lijkt allemaal goed te gaan,
    KVS nog een paar keer bijvullen waarschijnlijk en dan een wat langere rit maken.

Nw vloermatten erin en nog even wassen en dan moet hij klaar zijn.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Gisteren langere proefrit gemaakt en alles ging perfect.
      Toch echt een hele leuke auto en inmiddels 29 jaar oud dus een echte klassieker al.

Miata2019.jpg

Alfa Giulia 1300 (1966)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Bij thuiskomst, kwam ik nog een buurman tegen dus auto even aan de kant gezet en bijgepraat. (motor liep nog)
        Toen ik na 5 minuten even keek, begon de kvs-temp richting 90% te lopen.
        Snel ingestapt, kachel aan en rijden.

Direct even onderzoek gedaan natuurlijk en ik zag dat de motorventilator niet draaide.
        Dat is niet goed.
        Nu blijkt de temp-sensor die op het thermostaathuis zit, kapot te zijn. Dus issue gevonden gelukkig en direct een nieuwe besteld bij de cabriohoeve.
        Nu duimen dat die nieuwe sensor zaterdag binnenkomt en dat de oude (die al 29jr in dat huis zit) te verwijderen is. :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

• ziet er nog keurig uit, Harry!
          privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Gelukkig kom je daar nog net even achter. Zou lullig zijn. Auto ziet er hartstikke goed uit! 29 jaar geef je hem zeker niet, en het scheelt dat het ontwerp ook niet echt 'oud' aan doet.
            ''Thank God for the internet experts''

Comment

• De auto heeft wel een paar minpuntjes hoor en moet eens worden gespoten (polijsten houdt eens op he :-) ) , maar de komende jaren is het weer een zomer/hobbyauto dus dat kan nog wel even wachten.
              Verder is het een hele nette originele MX5 NA. En eentje met veel opties zoals airco, stuurbekrachtiging, cruise control (!) en elektrische ramen.

Mazda heeft echt een klassieker neergezet toen. Kwalitatief nog oerdegelijk ook, dus de komende 10-20 jaar zullen we nog vaak vroege MX5's zien rijden.

Alfa Giulia 1300 (1966)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
              X