Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goofy's "nieuwe" auto...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

update:gister met de benz in de sloot gelegen,aan de rechterkant nat/vies(ook binnen)
    afgesleept naar een bevriende garage en na grondige schoonmaak met de hooge drukspuit en 2 banden gewisseld kan ik weer rijden....

door een plotseling platte band achter ben ik in rond gegaan en in een sloot gegleden.

heb nu 16 inch zomerbanden achter en 15 inch 4 season voor,16 komt ook nog voor..
    wat TSM zegt!!!!!

Comment

Lowtech, High impact

Zelf niets aan overgehouden neem ik aan?

Comment

was op weg naar mijn werk(half 6 sochtens),rij die weg dagelijks 4 keer maar was overvallen door het plotselinge uitbreken en het niet meer kunnen opvangen van de "drift/glij beweging van de auto.
        ben er bij daglicht langsgegaan en ik ben begonnen met glijden ter hoogte van een boerderij uitrit in een bocht naar rechts.
        wat TSM zegt!!!!!

Comment

en weer een jaar legal rijden,verse apk er op nadat ik preventief een plaatje van 12 bij 17 cm onder de linksachterkriksteun had gelast.
          wat TSM zegt!!!!!

Comment

vandaag een set 16 inch avantgarde velgen op gehaald en direct ook maar de termosstaat en klepdeksel pakking vervangen
            de velgen zijn 2 7J en 2 7,5J dus speciaal voor vooras en achteras.
            wat TSM zegt!!!!!

Comment

vandaag een set 16 inch avantgarde velgen op gehaald en direct ook maar de termosstaat en klepdeksel pakking vervangen
              de velgen zijn 2 7J en 2 7,5J dus speciaal voor vooras en achteras,ze zijn nu nog matzwart maar worden zilver voor de zomer..
              wat TSM zegt!!!!!

Comment

en weer een jaar keuring,heb rechtsachter de spatbord gelast(30 cm) en nog wel wat ac meldingen
                wat TSM zegt!!!!!

Comment

Ha, die Goofy;

Klantvriendelijke garage die je zo laat op oudjaarsdag nog van dienst is!
                  Scherven brengen gelul.

Comment

nee was om 10uur klaar maar had net niks te doen dus maar op gummen melden...
                    wat TSM zegt!!!!!

Comment

en nu voor de deur de oude auto van mijn tante......
                      De Citroen C3 1.4I Image van 2008 met de km stand van nu 10870 om de teller en dat klopt!!!
                      wat TSM zegt!!!!!

Comment

Leuk karretje, denk ik. Is dat nog zo'n ronde?
                        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

het is het eerste model met al wel de nieuwe kenteken serie:46-HFN-7.
                          deze komt in plaats van de renault megane scinic en de mercedes wordt ook binnen kort vervangen voor iets groters
                          wat TSM zegt!!!!!

Comment

en een dik jaar verder en de benz heeft een vervanger.
                            607 2.2 16v van 2003 met meer dan genoeg opties waarvan de belangrijkste vol leer,pdc,xenon climat control cc clarion met JBL stereo en nog veel meer
                            ben er blij mee....
                            Attached Files
                            wat TSM zegt!!!!!

Comment

Gefelicteerd. Zou niets voor mij, maar ik snap de charme er wel van. Alleen al omdat het niet een standaard BMW, Audi of Mercedes is. Dat is wel de reden dat je ze tegenwoordig in Nederland nooit meer ziet denk ik.

Comment

Fraaie auto!, reed jouw vader niet in zo'n ding ?

Comment

thanks,mijn vader(75 jaar) heeft een 2006 2.2 hdi met nu 160dkm op de teller. ik doe het met een 2.2 benzine die 3 jaar ouder is.
                                  heb de auto zaterdag uit Helmond gehaald en terug met 140 op de cc en mijn vrouw in haar 2006 C3 1.4 deed de auto 7,8 liter op 100 km en de C3 had een verbruik van 1 op 14.5
                                  wat TSM zegt!!!!!

Comment

Veel rijplezier!

Comment

Netjes! Zijn erg fijne reisauto's.
                                      Mini Cooper Clubman
                                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Gefeliciteerd! Sjieke verschijning zo'n 607, zeker ook in zilvergrijs. Ik reed jaren terug eens in een gloednieuwe, ook zilver met zwart leer. Wat ik me herinner was dat het stuur trilde boven 120 en dat er wit poeder uit de airco kwam blazen. ;-). Ik neem aan dat jij daar geen last van hebt, verder is het een heerlijk comfortabel ding.
                                        Last edited by Taeke; 06-06-16, 22:48.

Comment

ben druk bezig geweest,heb een opvolger even opgehaald uit spijkenisse,schade wordt vergoed en wacht nu op de apk keuring
                                          betere foto's volgen nog mag eerst gaan poetsen.....
                                          Last edited by goofy; 25-06-17, 20:16.
                                          wat TSM zegt!!!!!

Comment

en de mercedes is naar de eeuwige jacht velden....
                                            wat TSM zegt!!!!!

Comment

Volgens mij was dat iets teveel gewicht..

Maar de grijze gaat eraan voor de groene facelift?

Comment

mag 1800 kg trekken met de/een 607,de facelift weegt 1471kg kenteken gewicht en de kar weegt ongeveer 400kg dus iets te zwaar maar van groningen naar spijkenisse en terug op 3/4 tank vind ik niet verkeerd.
                                                en de facelift is ook grijs op kenteken..
                                                Last edited by goofy; 25-06-17, 21:08.
                                                wat TSM zegt!!!!!

Comment

Lijkt me een fijne auto zo'n 607. Ouderwets Frans comfort toch?

Comment

klopt Elentinos
                                                    heb al van alles gehad/gereden en dit wordt mijn 4e grote fransoos.2x605 v6,406 hdi station en nu mijn 2e 607.
                                                    ken de 607 al vanaf 2001,mijn vader heeft nu zijn 3e hdi
                                                    wat TSM zegt!!!!!

Comment

Ondergewaardeerde auto.
                                                      Welke motorisatie heb je?
                                                      privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

2.2 16v bijde benzine loopt 115 in het half uur met gemak
                                                        wat TSM zegt!!!!!

Comment

Twee-dertagh jonguh!

Ik ben ook wel fan van grote Peuzen. Gefeliciteerd!
                                                          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

de 2(3) auto's in huize goofy zijn de ex 607 van mijn vader en de 2008 c3 van zijn zus.
                                                            de km teller van de c3 staat iets boven de 40000 km
                                                            de km teller van de 607 staat op 238000 km
                                                            bijde auto's bevallen en doen waar we ze voor hebben.
                                                            c3 voor de stad en de 607 voor de lange baan en kar trekker...
                                                            wat TSM zegt!!!!!

Comment

Working...
                                                            X