Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pimpelpaarse verhuiswagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pimpelpaarse verhuiswagen

Nieuwe wagen gekocht vandaag, voel me net een tovenaarsleerling

paar lichtgevende sterren er op en dan is ie af :-)

Paar Gummerts geconsulteerd en toch maar voor degelijkheid gegaan en nóg een 940 aangeschaft, alleen nu eentje met opties.
    De vorige eigenaar heeft na aanschaf méér in de wagen geïnvesteerd dan wat ik er voor betaald heb, hoop daarvan te kunnen
    profiteren. Een nieuwe kop is bij 350.000+ kmstanden wel fijn om te hebben, een nieuwe turbo en heel veel onderhoud is mooi
    meegenomen.
    Ding rijdt strakker en stiller dan de blauwe 940 en trekt ook rechtlijniger in de toeren. Ben niet ontevreden, het is geen C70, maar
    als gezinswagen wel een stuk praktischer en (knock knock) degelijker.

Moet er dan niks aan gebeuren, vast wel, maar het enige wat me bekend is is het afstellen van de aircopomp, iets met poeliekoppeling?
    Tips regio Haarlemmermeer qua aircoboeren zijn welkom. En er moet een radio in en een setje winterbanden/wielen onder.
    fka v164

Gefeliciteerd man. Wat een surprice voor vandaag.
    Last edited by Kleintje; 29-12-12, 15:24. Reden: kut samsung toetsenbordje

Comment

Gefeliciteerd, leuke dagelijkse sloep.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ha leuk, een aubergientje.

gefeli V164 !

Comment

Gefeliciteerd. Dat zijn betrouwbare wagens. Lennart heeft er toen ook eentje gereden op gas met veul km's

Comment

De 'nieuwe' heeft een gemiddeld jaar kilometrage aan km's meer gereden dan de blauwe die we al hadden, .
            fka v164

Comment

Proficiat, leuke kleur ook!
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Mooie auto,bijzondere kleur.
                Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Ha, die V164;

Mooie auto. Aparte kleur, maar het ziet er op de foto goed uit.
                  Scherven brengen gelul.

Comment

Gefeliciteerd, meer volvo verhuisbakken op gummen is altijd goed ;-)
                    http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Cool ding man! En fijn kleurtje ook :-)
                      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Dat kleurtje wordt vanzelf retro. 945's zijn prima.

Comment

Is er al gezegd dat het een leuk kleurtje is ?
                          "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                          BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Toevallig kom ik deze net tegen. Ook eentje waarin flink geïnvesteerd is ondanks de kilometers.
                            http://www.autowereld.nl/volvo/940/s...1/details.html

Comment

Prachtig, gefeliciteerd V164!
                              Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+54K km

Comment

Dank voor het warme welkom van deze mystiek paarse Zweedse na het afscheid van de
                                Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                sinister-zwarte Zweedse
                                Heb het vermoeden dat MdV hier vooral in dit luxepaard gaat rijden en dat ik het werkpaard tot mijn beschikking krijg
                                fka v164

Comment

Knap ding v164, zeker in die kleur.

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
                                  Heb het vermoeden dat MdV hier vooral in dit luxepaard gaat rijden en dat ik het werkpaard tot mijn beschikking krijg
                                  Hehe. Ach, desnoods ruil je het werkpaard straks alsnog in op zo'n C70...

Comment

Goeje keus!

Heb zelf ook zo'n ding. Ze rijden geweldig. Een auto met klasse. En de redblock motoren zijn onverwoestbaar. De techniek is eenvoudig en betaalbaar waardoor je bijna alles zelf kunt. Ik zag die van jou al op www.volvo700vereniging.nl te koop staan en zojuist dat ie verkocht was. Overigens is op die site alles te vinden over deze bakstenen.

Veel plezier er mee. Moet goed komen.

Comment

Precies, eerst moet deze zich maar bewijzen.

De v700 club die ken ik wel, dit is mijn derde 700/900, voor info is die site prima.
                                      Verder ben ik niet zo van merkenclubs laat staan typeclubs, beetje te veel oogkleppen zullen we maar zeggen.
                                      fka v164

Comment

Leuk ding V164, gefeliciteerd ermee!

Maar onverwoestbaar blok en nu toch al een gereviseerde kop en nieuwe turbo? ;-)
                                        Auto's: veel...

Comment

Leuk ding, gefeliciteerd. Maar ik vond de 164 mooier :-)

Comment

proficiat Sander! mooiste kleur ;-), beste moter, beste versnellingsbak, mooiste wielen, beste bouwjaar en goeie onderhoudsgeschiedenis. Ik krijg bijkans heimwee naar een 940!
                                            En wees maar blij dat je niet een 960 hebt genomen want die blokken zijn lang niet zo degelijk als die oude redblocks.

Comment

Een retro honnecker slee!
                                              Zijn die 6 cylinders uit de 960 niet goed?
                                              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
                                                Maar ik vond de 164 mooier :-)
                                                Ja wie niet...

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                                                Zijn die 6 cylinders uit de 960 niet goed?
                                                Dat zijn hele goede blokken, alleen niet zo goed als deze b230 en niet zo goed als m'n b30 ook niet, wel veel beter dan de b28 blokken (maar dat was ook geen echt volvoblok :-)

En nog bedankt hè Jan, hoop dat je gelijk krijgt :-)
                                                Hoe herken ik bdw op het oog een sper Jan, zonder de wagen op een brug of in het zand te zetten
                                                fka v164

Comment

sper, check
                                                  redblock, check
                                                  turbo, check

wink,wink,saynomore.

Nou dan kan die bmw via kleintje het wel vergeten op het circuit binnenkort ;-)
                                                  http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Ondertussen
                                                    fka v164

Comment

Ha, gaaf! Dat is toch wel een érg goede koop geweest...
                                                      Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

proficiat! ik wil wedden dat als je de kop er af zou schroeven je de hoon sporen nog kan zien op de cilinder wanden.
                                                        De turbo is een ander verhaal, daarvan zal de wastegate klep en poort wel scheuren vertonen. no biggie, kan je gewoon mee door tuffen.
                                                        op naar de 1.000.000 ;-)

Comment

Turbo is +/- 150.000 km oud, zal toch nog wel in orde zijn?
                                                          En ja vooralsnog lijkt het een prima koop :-)
                                                          fka v164

Comment

Sander, ik zat ook stiekem naar eentje te gluren laatst, ook een paarse, maar die 940 lijkt tijdens mijn vakantie verkocht te zijn.
                                                            Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Jammer dat de foto uit de openingspost niet meer zichtbaar is. Kun je weer eentje plaatsen?
                                                              Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

Gevonden
                                                                fka v164

Comment

Working...
                                                                X