Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valt erg mee de "onveiligheid" van dat oude spul.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

@ Streamz,

Geloof je zelf dat Kubica met 250+ het beton raakte en het kon navertellen?
    Praat eens met een hersenchirurg of een thoraxchirurg over de gevolgen voor het menselijk lichaam met dit soort vertragingen.

Ik had het genoegen een weekje 24/24 te bivakeren op de Spoedeisende Hulp van het UMC.
    Dan krijg je een heel andere kijk op autorijden en de gevolgen voor de inzittenden na een aanrijding.
    Geen gordel dragen voorin? Dan vlieg je bij betrekkelijk lage snelheden al door de vooruit.
    Dan ziet je postzegel eruit als vers gedraaid gehakt. Ik heb veel respect gekregen voor de artsen die deze verkeersslachtoffers oplappen.

Comment

Kwibus, de snelheden en G-krachten van Kubica's crash zitten in het filmpje verwerkt. Gewoon lezen dus.

De stuurstang van Senna veroorzaakte de crash, de voorwielophanging zijn dood. Kort gezegd, er speelde nog meer, maar het punt is: de crash op zich was te overleven.

Wat dit met de onveiligheid van een oude Mercedes van doen heeft, weet ik allang niet meer.
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Net zo lang blijven drammen tot het bijltje erbij neergegooid wordt...

*ruimt het terras op, morgen weer een nieuwe dag.
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
          Kwibus, de snelheden en G-krachten van Kubica's crash zitten in het filmpje verwerkt. Gewoon lezen dus.

De stuurstang van Senna veroorzaakte de crash, de voorwielophanging zijn dood. Kort gezegd, er speelde nog meer, maar het punt is: de crash op zich was te overleven.

Wat dit met de onveiligheid van een oude Mercedes van doen heeft, weet ik allang niet meer.
          Dat moet je mij niet vragen, ik heb de F1 crashes er niet bijgesleept.

Comment

VVDGmomentje..
            http://www.rtvnh.nl/nieuws/190538/ge...de-kop-op-n246
            Veritatis simplex oratio est

Comment

"De trekkende auto en oplegger bleven wel overeind"

zou de journalist in kwestie de foto's bekeken hebben? Volgens mij zitten bij een oplegger de wielen doorgaans onderaan...

Comment

Gloedjenieuwe W124! Of ook zo'n Kwibus Special Retrofit?
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Crash met behoorlijk oud spul...

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...ongeluk__.html

Shit man dat wil je dus echt niet, dat er iemand vol achterin kleunt als je in een Austin Healey zit. :-( Als ik vroeger met m'n ex-schoonpa z'n Healey meereed, vond ik dat gaaf maar zat 'm ook wel een beetje te knijpen.

Comment

Brrrr...
                    Mini Cooper Clubman
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                    X