Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ford focus ST verhuiswagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ford focus ST verhuiswagen

Vanmiddag met gemengde gevoelens het groene monster ingeruild op een zwarte Focus ST station uit 2013 met bijna 13k op de klok.
    De auto is een paar weken geleden uit Duitsland gehaald,ziet er erg netjes uit.

Foto's zijn een paar weken geleden even snel met een telefoon genomen.
    Rij gezond, rij een kiwi.

Stoer ding!
    Als je m volgend jaar weer beu bent, weet ik er nog wel een nieuw baasje voor
    privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Gefeli Lars ! boodschappen doen met Moeders is in tijden niet zo geruisloos geweest ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht
        Stoer ding!
        Als je m volgend jaar weer beu bent, weet ik er nog wel een nieuw baasje voor
        Ik heb de verkoper belooft op eerst met hem contact op te nemen. :-)

Gefeli Lars ! boodschappen doen met Moeders is in tijden niet zo geruisloos geweest ;-)

Heb de afgelopen dagen een goeie 1000 km gereden met de kiwi,maar begon de herrie best wel zat te worden.

Comment

Netjes. ST is ook leuk. Wel ff meer foto's voor de droogfappers :-)

Comment

Leuk, leuker dan dat rare groene ding :-)

Hij komt uit Luxembourg, zo te zien?
            Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Nee Duitsland. En ja ik weet dat het Luxemburgse platen zijn.

Comment

Leuk, maar niet zo leuk als dat gave groene ding.

Alhoewel ik het me ergens wel een beetje voor kan stellen dat dit een fijnere daily driver is. Gefeliciteerd!

Comment

Gefeliciteerd.

en hier komt de sticker "de mijne is 18 meter lang"veel beter op uit.
                  Veritatis simplex oratio est

Comment

Niks mis met een ST lijkt me Lars. Zou er ook best een willen, ik bedoel dat die Gummensticker een beetje lullig staat op mijn 1.6je Focus Futura :-)
                    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                      Niks mis met een ST lijkt me Lars. Zou er ook best een willen, ik bedoel dat die Gummensticker een beetje lullig staat op mijn 1.6je Focus Futura :-)
                      18 meter zegt W220L. Hij heeft het niet over 18 cm. :-)

Comment

De gummen sticker is een Mindset he, maar dat weet jij ook wel als man die met een Mondeo vertegenwoordiger editie iedereen zoek reed op Midland, inclusief de noordelijke rwd helden.
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Prima auto lijkt mij en snel genoeg.
                          RS is specialer, maar dat lawaai is idd niet ideaal voor elke dag.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Maar voor 2 keer per week prima te doen. Leuk zelfs...:-)
                            Veel plezier ermee, Lars. Je kan 'm altijd nog een groen wrapje geven als de politie je niet meer kent...:-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht

De gummen sticker is een Mindset he, maar dat weet jij ook wel als man die met een Mondeo vertegenwoordiger editie iedereen zoek reed op Midland, inclusief de noordelijke rwd helden.
                              Het wordt door de jaren heen steeds spannender hè :-)
                              "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                              BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Gisteren Meteren Den Helder gereden en vanmorgen Den Helder Harlingen maar het is best wel lekker om eens niet over het asfalt te stuiteren. Overigens is de wegligging nog verrassend sportief.

En het is ook wel lekker om niet door Jan en alleman na gestaard te worden.
                                Last edited by Lars Veenstra; 12-10-16, 08:58.

Comment

Het wordt door de jaren heen steeds spannender hè :-)
                                  Misschien was het alleen in onze klasse dat jij het snelste was, zou kunnen.

Oh en Lars, proficiat met je nieuwe stationcar. Lijkt me een mooie alleskunner.
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Even Harlingen op en neer geweest.( nou ja met een tussenstop op Vlieland) En ik moet zeggen dat het me niks tegen valt met het vermogen en sportief rijden. Tuurlijk komt er iets meer auto mee in de bocht dan bij de RS,maar dat maakt het comfort wel weer goed. Denk wel dat ik er aan kan wennen. :-)

Comment

250 pk op een kilo of 1250 gok ik? Dat lijkt me niet behelpen, ook al ben je een RS gewend. In de standaarduitvoering vind ik de huidige Focus (nog) fijner dan de vorige, zolang je niet die astmatische driecilinder hebt. Dus die ST lijkt me echt een fijne auto, de stationwagon koets maakt hem wat specialer en wat mij betreft ook mooier.

Comment

Gewicht is wel ietsjes meer. Een goeie 1461 kg. En juist omdat die station uitvoering niet zo heel veel voor komt heb ik hem genomen.

Comment

Luxemburgse plaatjes, fiscaalvriendelijk rijden ??? ;-))))

Knappe auto Lars, zal genoeg vermogen hebben om vlot vooruit te komen en smoelt goed in die kleur!
                                          Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                          Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slimenslecht Bekijk bericht
                                            Luxemburgse plaatjes, fiscaalvriendelijk rijden ??? ;-))))
                                            Wat ik er van begreep was dat voor de foto sessie voor op de website. maar die is er nooit gekomen. :-)

Comment

Nette kar Lars. Niet zo schreeuwerig en dat best eigenlijk beter bij jouw .
                                              1461 kilo vind ik voor een focus best zwaar...

Comment

Working...
                                              X