Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skoda Berenboot

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Een beetje relaxt/luxe kamperen met 4 personen en je komt makkelijk aan een hoop rotzooi om mee te nemen hoor, zelfs als je naar een huur-stacaravan gaat
    Maar al blijft alles onder het zeiltje (vorig jaar wel gelukt btw), dan komt alsnog alles om je oren zeilen als je een klapper maakt hoor, een zeiltje houdt niet veel tegen...
    Er zal ook amper wat boven de rugleuning uitkomen, misschien maar 10cm, maar dat geeft al 150 liter extra ofzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht
      Keurig werk.
      Maar ik snap 1 ding niet: die berenboot staat juist bekend om z'n ruimte. Wat moet je allemaal meenemen om boven de rolhoes, laat staan boven de hoofdsteunen, uit te komen?
      Mwah ik ken Maik z'n prive situatie niet maar als ik met mevrouw stof en de 2 smurfen + toebehoren op pad ga voor een weekje vakantie ligt de 540 touring ook echt tot het dak vol hoor... en meestal in de achterste voetenbakken (kindjes raken toch de grond nog niet) ook nog wel wat... Alleen heeft een touring van zichzelf al zo'n uittrekbaar gaasnet wat je in het plafond kan klikken.

Dus ik snap dit!

Comment

V220 presteerde het om de kofferbak en achterbank te vullen met " je kan nooit weten"
        Veritatis simplex oratio est

Comment

• Fraai gedaan hoor en idd handig zo'n rek! Heb ik ook in de V50. Kant en klaar, zonder boren...:-)
          Dus volstouwen geoorloofd mits er een zichtgaatje overblijft om achteropkomend verkeer in de gaten te kunnen houden.

Hieraan gelinkt: fabrikanten geven de bagageruimte op 1) de ruimte met leuning achterbank in zitpositie en gebruik van afdekzeil en 2) de ruimte alles plat en tot aan het plafond gevuld.
          Wat heb je hieraan? Je wil juist de ruimte weten van smaakje 3): de ruimte met leuning achterbank in zitpositie en volgestouwd tot aan het dak. Dan is de ruimte in bijv. een Skoda Superb combi ineens een stuk minder groot dan je denkt. In andere woorden: dan komen de vierkante Volvo's qua ruimtemonsters weer in beeld...:-)

Comment

• Zeker een stuk veiliger om bij volgestouwde kofferbak zo'n net te hebben. Ik gebruik het rolbare net ook altijd als de kofferbak vol zit met zware of harde spullen, of de hond er in zit.

Dat gezegd hebbende: ik heb de kofferbak van de 330i eigelijk nooit tot het dak toe gevuld. Behalve misschien een enkel keer met afval naar de milieustraat of zo. Zelfs op skivakantie gaat de rollo er over. Geen koffer op het dak en de 2 paar ski's, 2 paar skischoenen, 4 helmen en andere bagage past precies in de kofferbak. Dan haal ik wel de bodemplank er uit, dat wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
              2 paar ski's, 2 paar skischoenen, 4 helmen en andere bagage past precies in de kofferbak.
              pics or it didn't happen...
              privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Al 2 jaar op rij hoor, dus ik ga er van uit dat me dat dit jaar ook weer lukt :-)

Comment

• Zal dan wel stinken in die 3-serie op de terugweg na een week lang in dezelfde onderbroek skieen?

Comment

• LOL

Buiten je ski- en sportkleding heb je toch niet veel nodig in zo'n week.

Dus vooral skikleding. Verder 1 reserve spijkerbroek en wat shirts en truien, en veel sportkleding voor onder de skikleding. Dus 3 grote sporttassen die je mooi kunt vormen in de kofferruimte, een beautycase voor alle badkamer benodigdheden, sneeuwkettingen en een 5 liter jerrycan. En de genoemde ski's, skischoenen en helmen.

In een 3 serie. Onder de Rollo. Zonder dakkoffer.

Last edited by Brahma; 19-02-19, 22:58.

Comment

• Knap hoor. Als iedereen zo doet ruikt geen van allen die meur in de kamer en in de auto natuurlijk...

Comment

• Ik geloof het allemaal wel, Brahma. De dingen die jij noemt zijn keuzes en zijn wel haalbaar. Maar ski's voor volwassenen zijn minimaal 1,50m lang. Die passen nooit in de kofferbak van jouw E46. Daar ging het me om
                        privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Skizak in het skiluik in de achterbank, Gait

Comment

Working...
                          X