Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ivar's MINI's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ivar's MINI's

Na een jaar of wat redelijke saaie auto's gereden te hebben, en ook niet meer echt hier gekeken, heb ik dat het afgelopen jaar goedgemaakt met de privé twingo om te ruilen voor een eerste generatie new MINI Cooper S en daar is recent een MINI Clubman Cooper D van de zaak bijgekomen!

Moet even kijken hoe dat foto's plaatsen ook al weer ging...

mooi setje!
    zo'n Clubman als leasert is ook echt iets voor mij, alleen zat Mini bij ons niet in het merkenbeleid...
    privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Fraai, gefeliciteerd!
      Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

Mooie combi idd! Cooper S de leukste natuurlijk!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Leuke auto's! En welkom terug op Gummen, natuurlijk.

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Blijft leuk een Cooper S. Welkom terug Ivar.
            BMW E36 325I Cabrio 1993, Ducati Monster 900 1997, Yamaha TRX 1997, Ski Nautique/Ford 351 Windsor 1978, Volvo V40 1999

Comment

Leuk wagenparkje zo Zo'n nieuwe mini zal wel weer een stuk degelijker en ruimer zijn lijkt me?

Comment

Thanks allen!

ja de S is absoluut het leukst! Compressor huiltje blijft heerlijk en stuurt echt fantastisch. Typische auto die je altijd een glimlach bezorgt tijdens een ritje. En dat is maar goed ook, want heb er echt al een hoop aan gehad :-(

De Clubman is ook leuk, stuurt erg direct, 3cm lager en 225-40-18 Dunlop sportmaxx rt2 zorgt voor mega grip. Verbaast me echt. Staat nu op 16 inch winterset, maar dat is niks. Kunnen het koppel maar moeilijk aan.

De 2,0 liter bmw diesel wel echt top! Stil, sterk en loopt hard!

Enige nadeel is de relatief kleine tank. Gaat maximaal 47 liter in. En ik rij 70k per jaar dus dat is om de dag tanken:-(

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen Bekijk bericht
                  Leuk wagenparkje zo Zo'n nieuwe mini zal wel weer een stuk degelijker en ruimer zijn lijkt me?
                  ja het verschil is echt dag en nacht tussen de twee. Clubman is veeeeeeeeeeeeeeel stiller, veel mooiere materialen voor alles, kraakt en piept niks. En flink ruimer inderdaad. Hoewel ik verknocht ben aan de S, moet ik er niet aan denken om er iedere dag gemiddeld 300km mee te doen.

Wel leuk om te zien hoeveel beter auto's in de afgelopen 12 jaar zijn geworden, want de nieuwprijzen ontlopen elkaar niet eens zoveel.

Comment

Leuk duo. Die nieuwe Clubman heeft niets met een Mini te maken, maar ik vind het wel echt een mooie auto.

Comment

Mooie MINI's , en zeker de Cooper S (R53).
                      Alle modellen die daarna kwamen kregen wel meer comfort maar zeker nier meer die beleving van de 1e gen new mini.
                      Rijd zelf ook in zo'n MINI Cooper S, en met veel plezier.

Comment

Working...
                      X