Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het opknappen van de E

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Het opknappen van de E

    vandaag een start gemaakt met het demonteren van de E. En ze is op zich Ok. Ooit een tikje linksachter gehad en ze heeft een rot gebitje. Verser lijkt het wel ok. De onderbak van de neus gaat de vuilnisbak in. Die is wel klaar en goedkoper een nieuwe op te zetten. Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld.

    Attached Files
    STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
    WALDORF: Why do you care? You donít have a life on this one.

  • #2
    Mooi, die ga ik volgen. Ik zou er ook nog wel een willen (deels laten)opknappen.
    8.2 met supercharger?

    Comment


    • #3
      Ik moet zeggen ik vind het wel een leuke auto om aan te werken. En dat zeg ik nu. Wellicht over een tijdje niet meer... . Wat het wel heel prettig maakt is dat de auto helemaal schoon is. Dus geen torzwarte handen, hoewel ik wel met handschoenen werk
      STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
      WALDORF: Why do you care? You donít have a life on this one.

      Comment


      • #4
        +1, Like

        Comment


        • #5
          Leuk draadje ... !!

          Comment


          • #6
            Ja gaaf.

            Comment


            • #7
              Eindelijk heb je weer een ťchte auto om aan te werken. :-)

              Zeer gaaf.
              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

              Comment


              • #8
                Lijkt me een heel gaaf project, dit draadje ga ik zeker volgen!

                Comment


                • #9
                  Cool!
                  Ik zag gisteren nog een V12 2+2 rijden. Erg leuk.

                  Ferrari 308 GTB QV (1983)
                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                  BMW 320Ci (van GF)



                  Comment


                  • #10
                    Kijken of het nu wel lukt om nog wat plaatjes toe te voegen...

                    STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
                    WALDORF: Why do you care? You donít have a life on this one.

                    Comment


                    • #11
                      Daarnaast kan ik nu ook concluderen dat het paneel linksachter aan de onderkant ook vervangen dien te worden en het linker vloerpaneel. Niet omdat het verroest is, maar omdat het de veel deuken heft en ik denk dat vervangen waatschijnlijk goedkoper is.
                      STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
                      WALDORF: Why do you care? You donít have a life on this one.

                      Comment


                      • #12
                        Oei. Dat is dicht-geplamuurd?

                        Ferrari 308 GTB QV (1983)
                        Alfa Giulia 1300 (1966)
                        Mazda Miata (1990 Daily driver)
                        BMW 320Ci (van GF)



                        Comment


                        • #13
                          Gaaf ding!
                          Moet er technisch ook het eea aan gebeuren? Of is motor/bak in orde?
                          "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

                          Comment


                          • #14
                            Engelse meuk, wat moet je er toch mee? ;-)


                            Dat je er tijd voor kunt vinden nog tussen het racen en rallyen door. Ben benieuwd wat je er van gaat maken!
                            http://www.bloemendal-fotografie.nl

                            auto's
                            Citroen 2CV 1982
                            Saab 9-3 2.0T 2002
                            Citroen C1 2014
                            Solex 3800

                            Comment


                            • #15
                              En ik ben weer een paar stappen verder. Ik dacht het vandaag te finaliseren, althans alles demonteren, echter toen ik de TR wilde pakken om even de schokbreker van de A35 te halen, bleek deze incontinent te zijn geworden. Tja de leeftijd. Diff was voor de helft leeg gelopen. Er hing een penetrante lucht in de garage. Kering lek. Alles opgeruimd en dan ben je zo weer een uurtje verder.

                              De Jag ging lekker. Dash is eruit, alle draden. Bij de motor is alles bijna weg. Nog een mooi polyester lapje gevonden onder de accubak... aan de buitenkant prachtig afgewerkt maar na het verwijderen van het polylapje, kwam er met 2x tikken een mooi gat te voorschijn. Ook onder de tunnel van de bak zak nog een mooi gaatje, dus hier en daar wordt het bakken en zagen
                              STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
                              WALDORF: Why do you care? You donít have a life on this one.

                              Comment


                              • #16
                                STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
                                WALDORF: Why do you care? You donít have a life on this one.

                                Comment


                                • #17
                                  Mooi draadje. Ik lees vol bewondering mee.
                                  Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

                                  Comment


                                  • #18
                                    Cool project. Succes met de restauratie! Niet de makkelijkste auto's...
                                    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

                                    Comment


                                    • #19
                                      Mwah..
                                      Veritatis simplex oratio est

                                      Comment


                                      • #20
                                        Ach valt wel mee... ;-) Het plaatwerk laat ik doen. Dus het leuke werk kan wel beginnen met alle onderdelen. Ben weer ergens achter gekomen. Gister aan de keukentafel beetje aan het dashboard begonnen. De knoppen worden vervangen voor een serie 1 dash met tuimelaars/asbak. De serie anderhalf heeft de grotere knoppen. Echter de eerste knop rechts is normal blanco. Hier staat fuel right/left. Dus deze reeks komt uit een XJ6 S1. Zelfde knoppen alleen 1 is anders.
                                        STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
                                        WALDORF: Why do you care? You donít have a life on this one.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X