Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mazda 2 1.5 S-VT GT-M

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mazda 2 1.5 S-VT GT-M

Na de Mazda 6 GT-M nu ook een kleiner zusje op de stoep. De Volvo en BMW zijn eruit, ervoor terug gekomen zijn, bij toeval, 2 Mazda's. Ik was al een tijdje op zoek naar een kleine auto, max 950kg, cruise control, airco, betrouwbaar. Uiterlijk boeide me niet zoveel. Op de shortlist stonden de Mitsubischi Colt, Suzuki Swift en dus de Mazda 2. Ik kon deze voor een leuke prijs kopen particulier, dus deze is het geworden. De mazda komt uit 2008, heeft 98k op de klok en ziet op wat oxidatie op de voorvelgen uit om door een ringetje te halen. Hierbij alvast een plaatje:

Kijk, dat is een vlotte verversing van je wagenpark.
    Ik ben niet zo thuis in de aanduidingen die Mazda gebruikt. Ik neem aan dat S-VT GT-M staat voor minimaal 180pk?
    privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Lol, ja die termen daar is Mazda erg goed in. Wat het allemaal precies betekent weet ik niet....volgens mij vooral voer voor het digitale inflatie draadje.....dit torretje komt ergens rond 103pk uit volgens mij.

Comment

Mooi dingetje, stuurt volgens mij erg goed. Met de 1.5 heb je dan volgens mij niks te klagen bij dat gewicht.

Comment

Ik ken deze alleen als (problematische) bi-fuel, en dat rijdt al leuk. Dus die 1.5 zal alleen maar leuker zijn. Ik vind het ook leuke autootjes om te zien. Gefeliciteerd!

Comment

Wat dat betreft heeft Nissan met de Micra 160SR wel de kroon gespannen. Die heeft 110pk :-p
            privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Working...
            X